וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור ערכה לבעלה חתונה בהפתעה

4.6.2019 / 12:45

אחרי 56 שנות נישואים, החליטה גילה אלמגור להוסיף קצת עניין לחיי הנישואים שלה ושל יעקב אגמון וערכה לו חתונה בהפתעה לצד חברים קרובים ובני משפחה. זו כמובן לא הפעם הראשונה שהזוג מתחתן, מאחר והם עשו את זה כבר שלוש פעמים בעבר. וואלה! סלבס רוצה גלידה

גילה אלמגור/גולשים

אם אי פעם רציתם לקבל טיפ איך לשמור על חיי נישואים בריאים, שמחים ולא משעממים, אולי כדאי שתרימו טלפון לאישה הראשונה של התיאטרון הישראלי, גילה אלמגור, שגם אחרי 56 שנות נישואים יודעת איך לשמור על הגחלת ואיך להוסיף קצת פלפל גם אחרי כל כך הרבה שנים של נישואים ליעקב אגמון - היא פשוט עורכת לה ולבעלה טקס נישואים כל עשור. כן, כל עשור אלמגור ואגמון צועדים אל עבר החופה, נשבעים אמונים ואפילו שוברים את הכוס.

גילה אלמגור. תמונות גולשים
פעם רביעית גלידה. גילה ויעקב/תמונות גולשים

אתמול (ב'), החליטה השחקנית המוערכת לעשות את זה קצת שונה ולערוך לבעלה חתונה בהפתעה. הכל התרחש כשאגמון, שחגג במרץ האחרון יום הולדת 90, התבקש להגיע למסעדה במרכז תל אביב על מנת לחגוג לו יום הולדת בחוג המשפחה והחברים הטובים. מה שהוא לא ידע, שלאשתו המתוקה יש תכניות לגמרי אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גילה אלמגור. תמונות גולשים
מקודשת/תמונות גולשים

לאחר שהגיע למסעדה, אמר שלום לכל האורחים ונשנש קצת מתוקים - יצאה לפתע חופה אל מרכז הרחבה, כשגילה עצמה הפציעה כשהיא לבושה בשמלה לבנה והודיעה לאיש שלצידה כבר 56 שנים שהגיע הזמן לחדש את הנדרים. הפתעה או לא, יעקב לא אכזב ומיד ניגש למלאכה תוך שהוא מצליח לשבור את הכוס, ברור שבמכה הראשונה.

בין האורחים הרבים שהגיעו לאירוע המרגש, אפשר היה לראות גם את רוני דלומי, דפנה דקל, רויטל זלצמן וטל מוסרי - שמשחקים עם גילה בהצגה "סימני דרך" - שגם היו אחראים על החלק האמנותי של האירוע ושרו לזוג המלכותי של עולם התיאטרון. שיהיה במזל.

וואלה! סלבס התחתנה בפעם הרביעית רק בשבוע האחרון.

גילה אלמגור. תמונות גולשים
כמה אהבה/תמונות גולשים
גילה אלמגור, יעקב אגמון. ניר פקין
איך היה?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully