וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לה: ג'ניפר לופז זוכה בפרס הפאשן אייקון בטקס פרסי האופנה האמריקאי

4.6.2019 / 10:28

טקס פרסי האופנה האמריקאי שהתקיים אמש (ב') הכתיר את ג'יי לו כאושיית האופנה של השנה, האחיות אולסן שוב זכו בקטגוריית האקססוריז, אשלי גרהאם הפציצה בלוק דרמטי ובלה חדיד לא שכחה את המחשוף

ג'ניפר לופז. GettyImages
חוגגת 50, ג'ניפר לופז זוכה בפרס הפאשן אייקון/GettyImages

השנה שחלפה הייתה ללא ספק מהמוצלחות בחייה של ג'ניפר לופז. הכוכבת שבקרוב תחגוג 50 מצליחה לג'נגל בין סרטים, קריירה מוזיקלית, זוגיות מתוקשרת שהובילה לאירוסים עם שחקן הבייסבול לשעבר איי רוד ופיגורה מרשימה ומעוררת קנאה שמוכיחה שכל הסטוריז מהג'ים הם לא רק בשביל היופי. לכל זה תוסיפו שלל לוקים מוצלחים באינספור אירועי שטיח אדום ואין טיימינג טוב מזה לקבל את פרס הפאשן אייקון של ה-CFDA לשנת 2019.

טקס פרסי האופנה האמריקאי שהתקיים במוזיאון ברוקלין ריכז אמש (ב') את האושיות החשובות בתעשיית האופנה הבינלאומית וג'יי לו כמובן הגיעה לגנוב את ההצגה ולהצדיק את הזכייה בפרס. באנסמבל כתמתם של ראלף לורן אמרה הכוכבת: "אופנה מייצרת רגעים חזקים שמעניקים השראה לך ולסובבים אותך". הלוק שנתפר במיוחד לערב החשוב כלל חולצת בטן שחושפת שרירים מרשימים, חצאית מקסי בגזרה גבוהה בתוספת כיסים ושובל וגלאם בסימן ג'ני מהבלוק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. GettyImages
לגמרי השנה שלהם. ג'יי לו ואיי רוד/GettyImages
ג'ניפר לופז. GettyImages
טום פורד מעניק, אפשר להיות רגועים/GettyImages

הערב החשוב שחגג אופנה אמריקאית ובו לראשונה מתפקד טום פורד כיו"ר, ערבב לוקים באווירת רד קרפט לצד אופציות קלילות יותר כדוגמת ג'יג'י חדיד ואמילי רטאייקאוסקי שוויתרו על שמלות ערב מוגזמות. אשלי גרהאם היפהפייה לא פספסה את ההזדמנות להרשים והגיעה בשמלת ערב שחורה ודרמטית של כריסטיאן סיריאנו, עם פפיון מוגזם בחלק העליון, כפפות לידיה והד פיס באווירת ארמון המלוכה שהתכתב עם האייליינר החתולי שלה.

.

אשלי גרהאם. GettyImages
דרמה קווין. אשלי גרהאם/GettyImages

בלה חדיד נצצה בשמלה שחורה של מייקל קורס עם מפתח נדיב בחזה, עיטורי נוצות ועיצוב שיער מיושן, ג'יג'י חדיד הגיעה בלוק משגע של לואי ויטון לצד המעצב וירג'יל אבלו והדוגמנית וויני הארלו הפציעה גם כן בלוק של סיריאנו שהרגיש כמו תאונת ספארי שיצאה מכלל שליטה

אמילי רטאייקאוסקי אימצה את הלוק מקולקציית אביב-קיץ האחרונה של המותג Hellesy ונראתה במיטבה כששחררה קצת מהשמלות הצמודות הידועות, כוכבת "שקרים קטנים גדולים" שיילין וודלי הלכה על שמלת בלייזר עם טוויסט של שרוול אחד והיידי קלום הגיעה בשמלת מיני עם צווארון גולף של ג'יי מנדל.


.

ג'יג'י חדיד, וירג'יל אבלו. GettyImages
נהדרים. ג'י'גי חדיד ווירג'יל אבלו/GettyImages

ברנדון מקסוול זכה בפרס המעצב הטוב ביותר לבגדי נשים אחרי שדאג השנה למקסם את הלוקים של המוזה שלו ליידי גאגא והאחיות אולסן, מרי קייט ואשלי קיבלו את פרס מעצבות האקססוריז גם השנה למותג שלהן The row ונשארו נאמנות ללוק המהפנט שלהן. בקטגוריית בגדי הגברים זכה המעצב ריק אוונס שנעדר מהאירוע ופרס מפעל חיים ניתן למעצב התלבושות בוב מאקי, הידוע בלוקים לזמרת האגדית שר.

בלה חדיד, מייקל קורס. GettyImages
בלה חדיד בשמלה לוהטת של מייקל קורס/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן. GettyImages
לוקחות שוב את מעצבות האקססוריז של השנה. מרי קייט ואשלי אולסן/GettyImages
ברנדון מקסוול. GettyImages
קיס קיס. ברנדון מקסוול זוכה בפרס הנחשק לצד לילי אולדריג'/GettyImages
היידי קלום, אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
פינת הדוגמניות. אמילי רטאייקאוסקי והיידי קלום/GettyImages
אנה וינטור. GettyImages
כי אין אירוע אופנה כהלכתו בלי אנה וינטור/GettyImages
דיאן פון פירסטנברג. GettyImages
דיאן פון פירסטנברג באה לפרגן/GettyImages
שיילין וודלי. GettyImages
לא מפספסת אף אירוע חשוב. שיילין וודלי/GettyImages
וויני הארלו. GettyImages
תאונת ספארי, תודה על הקארה שאיזן. וויני הארלו/GettyImages
ברוק שילדס. GettyImages
פגז מן העבר. ברוק שילדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully