וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת המפורסמת שאמרה "לא" לפסטיגל

5.6.2019 / 6:01

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הכוכבת הגדולה שמצטרפת לשורות הפסטיגל, עכשיו היא לא ממש שמחה לבשר לכם שרגע לפני שחתמה על חוזה - היא החליטה לוותר ופרשה ברגע האחרון. וואלה! סלבס לא רואה ממטר

פריסטייל פסטיגל 2018. פיני סילוק,
מי אמרה לא?/פיני סילוק

כל כוכב שעושה את צעדיו הראשונים בביצה המקומית יודע שהחותמת הכי שווה שהוא יכול לקבל היא השתתפות בפסטיגל. כן, נראה שאין כוכב מוערך בישראל שלא כיכב על הבמה המפורסמת - מעידן רייכל דרך אליאנה תדהר ועד מירי מסיקה, כולם רקדו, שרו ופזזו ארבע פעמים ביום במהלך חג החנוכה ושלשלו לכיסם סכום לא קטן שגרם להם לצחוק כל הדרך אל הבנק. אז מה גורם לכוכבת רשת מפורסמת לוותר על ההצעה המפתה?

קים אור אזולאי. ניר פקין
זה לא אתם, זו אני. קים/ניר פקין

רק לפני ארבעה חודשים, סיפרה לכם וואלה! סלבס שכוכבת הרשת והשחקנית, קים אור אזולאי, תככב בשנה הבאה על בימת הפסטיגל, ועכשיו - יש לה בשורות פחות משמחות כי מסתבר שהכוכבת המפורסמת החליטה להגיד להפקת המופע, "תודה, אבל לא תודה". או במילים אחרות: זה לא אתם, זו אני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קים אור אזולאי. שוקה כהן
בחורה עסוקה/שוקה כהן

לוואלה! סלבס נודע כי רגע לפני שהצדדים נפגשו על מנת לחתום על החוזה שיכניס את אזולאי לפנתאון הכוכבים שזכו לכבוד לככב בהפקה הנוצצת - הודיעו מנהליה של קים כי עם כל הכבוד שבמעמד, היא תוותר השנה זאת בעקבות לוח זמנים צפוף שכולל צילומים לפרויקטים שונים כך שלא יהיה לה זמן לקחת חלק בהפקה השנה.

וואלה! סלבס אמרה לא לתחרות הזמר השכונתית במתנ"ס של גבעת אולגה.

קים אור אזולאי. רפי דלויה
לו"ז עמוס/רפי דלויה
קים אור אזולאי. אביב חופי,
ויתרה על התענוג/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully