וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרת הדיברות, פלוס: מי הכוכב שהיה מכריח להפסיק לרכל?

אמנון גולדמן

9.6.2019 / 3:25

לכבוד חג מתן תורה, הכוכבים שאתם אוהבים התבקשו "לשחק אותה אלוהים" - ולבחור דיבר נוסף שהיו מכניסים לרשימת עשרת המצוות שניתנו לבני ישראל בהר סיני. מה מצווה גלית גוטמן, מה היה מוסיף ציון ברוך ואיך פירשה את זה עדי הימלבלוי? צפו. וואלה! סלבס מחוקקת

הסלבס עונים על שאלות לכבוד חג שבועות (צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז)

יש כאלה ששבועות הוא חג הגבינות ומוצרי החלב עבורים. אחרים שמחים להעניק ביכורים של קטיף או קציר, בעוד שיש כאלה שכל מה שהם חובבים הוא את הלבוש הלבן הצחור. עם זאת, נדמה שהכוכבים שאתם אוהבים בביצת הבידור הישראלית, מתחברים גם לצד הרוחני של החג - שנקרא גם חג מתן תורה.

כשעמדו מול המצלמה של וואלה! סלבס, ניסו להיזכר במה שעל פי המסורת, בני ישראל קיבלו מאלוהים במהלך החג. מתן תורה, כמובן, כפי שענו במדויק לירן כוהנר, שרי גבעתי וגם ציון ברוך, פחות או יותר שסבר ש" לוחות הברית זה סוג של תורה. אחי, מה, יש תורה בעל פה ויש תורה שהיא בעצם לוחות הברית".

רכלו על הכוכבים בחג השבועות באינסטגרם

יהודה לוי, שלומית מלכה. לנס הפקות,
בלי רכילות. חה! יהודה לוי ושלומית מלכה/לנס הפקות
ציון ברוך. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ואהבת לסלבך כמוך. ציון ברוך/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

בין אלה שהתחמקו מהשאלון לכבוד החג, כמו אופירה אסייג, שי לי שינדלר או יעל פוליאקוב, היו כאלה שניסו להשלים את השיר "בחג השבועות, תעשה לך...". ציון השלים באופן מקורי בהחלט ל-"תעשה לך מלחמת מים", בעוד שגבעתי, בחרה ב" תשים לב שלא שופכים עליך מים כי לבן זה שקוף!". כל הכבוד לנטלי דדון ולפאולה רוזנברג שידעו את המשך השיר, לעומת שירן סנדל שהודתה ש"אני אשכרה לא יודעת כלום. אני הולכת ללמוד על חג שבועות, בוא נדבר אחר כך".

עם זאת, השאלה שכל המפורסמים המקומיים הכי אהבו לענות עליה, הייתה היפותטית: אם היו קיימות עשרת הדיברות של תעשיית הבידור - ממש כמו אלה שניתנו במעמד הר סיני - מה היה הציווי שהיו יכולים להוסיף לרשימה? בעוד ששלומית מלכה ויהודה לוי יצאו נגד רכילות (בצחוק, בצחוק), שלום מיכאלשווילי היה שמח אם ניתן היה "להישאר נחמדים אחד לשני כל הזמן", כאשר מלי לוי היה מורה "לפזר אהבה לא משנה מה מגיע אליך, להחזיר אהבה".

למרות שדיבר דומה קיים, גלית גוטמן תשמח שחבריה לתעשיית הבידור יחמדו קצת פחות. "כל מקום שבו אתה נמצא, יש עוד בערך 20 אלף שרוצים להיות שם. אני חושבת שכל אחד צריך להגיע למקום שלו בדרך ארוכה וקשה ונכונה", הסבירה גוטמן. סנדל לא רוצה שאנשים יהיו צבועים, אניה בוקשטיין תשמח שחבריה למקצוע יישארו עם הרגליים על הקרקע, בעוד שרק עדי הימלבלוי, הודתה ש"אני לא טובה בדברים של אל ואל ואל. אני טובה יותר בדברים שתעשה - שתאהב, שתכבד, שתחלוק". אמן.


וואלה! סלבס מוסיפה דיבר משל עצמה לביצת הבידור: אם נפגשת איתה, תתפשט. מי זורם?

עוד באותו נושא

מה המפורסמים שואלים את וואלה! סלבס? צפו

לכתבה המלאה
גלית גוטמן. אלירן אביטל, דנה קופל,
דרך ארוכה ולא מתוקה. גלית גוטמן/אלירן אביטל, דנה קופל
שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
הלוואי שנהיה נחמדים. שלום מיכאלשווילי/ניר פקין
עדי הימלבלוי. רפי דלויה
לאהוב, לכבד, לחלוק. עדי הימלבלוי/רפי דלויה
נטלי דדון. אור גפן,
קציר ביכורי חיטים. נטלי דדון/אור גפן
יום הולדת עמית פרקש. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
לכי ללמוד על מנהגי החג, כן? שירן סנדל/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully