וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום אביב נכנס בדורין אטיאס: "לא בטוח שהיינו רוצים שתוריד חולצה"

29.5.2019 / 14:19

מתברר שדבריה של מבקרת האופנה מהמסך על הלוק של השף חביב הבנות, הצליחו להרגיז אותו במקצת. אחרת אין סיבה לכך שטום אביב פשוט נכנס בדורין אטיאס, בשידור חי. וואלה! סלבס משחקת באש

טום אביב מדבר על דורין אטיאס, בתכנית "באה הטוב" של אמירה בוזגלו ברדיו דרום

החיים של היפים והמפורסמים קשים מנשוא? אז זהו, שמתברר שיש כאלה שמעט נפגעים מדברים שאומרים עליהם מבקרי האופנה בפומבי. או לפחות זה היה המקרה של טום אביב - שזכה לשמוע מה מבקרת האופנה של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס", דורין אטיאס, חשבה על הלוק שלו באירוע מתוקשר והחליט להביע את דעתו עליה בחזרה.

זה לא קרה בשיחה סגורה או אפילו לא בחשבון האינסטגרם של השף חביב הנשים (והגברים), אלא בתכנית רדיו שהועברה בשידור חי - שם אשת התקשורת אמירה בוזגלו, ביקשה לשמוע איך המאסטר שף מתמודד עם כך שאטיאס, זאת שמחלקת דרקונים אחת לשבוע, קטלה את העובדה שצולם באירוע השקה מיוזע בחוף הים ללא חולצה.

רכלו על מה שהיה לטום אביב לומר על דורין אטיאס גם באינסטוש

טום אביב. אלירן אביטל,
לא רצה להתלכלך! טום אביב/אלירן אביטל
דורין אטיאס. אביב חופי
גברת דרקונים. דורין אטיאס/אביב חופי

"דורין אטיאס מצחיקה", אמר לבוזגלו הסקרנית במסגרת תכניתה "באה הטוב" ברדיו דרום, "אם הייתה מגיעה לאירוע הזה, שאגב, מערכת פינס הייתה מעורבת בהפקה שלו והיו מבינים שהביאו אותנו לחממת חום ביום שישי - יכול להיות שאם הייתה לה את האפשרות גם היא הייתה מורידה חולצה", אז אביב המשיך ועקץ את אטיאס, "למרות שלא בטוח שכולנו היינו רוצים לראות מה יש שם מתחת. אבל לא משנה".

אתה פותח איתה חשבון?
"מה פתאום. שום דבר... אני רק אומר שאת יודעת, צריך להיות יותר פתוח ולהבין. היא חשבה שזה עניין של תשומת לב ולייצר אייטמים, אני יותר בעניין של הזעה בחולצה ופחות היה מגניב לי להיות עם כתמי זיעה על החולצה הלבנה שבאתי איתה. אז שמרתי על החולצה ועל הפאסון, אני חושב", צחק אביב. אוקיי.


טום אל תכעס, גם וואלה! סלבס מבקרת אופנה לפעמים, למרות שהיא בעצמה פאט קאו.

טום אביב. אלירן אביטל,
צומי? פחות. אביב באירוע המדובר/אלירן אביטל
דורין אטיאס. אביב חופי
חזית חדשה. אטיאס/אביב חופי
אמירה בוזגלו. ניר פקין
באה בטוב. אמירה בוזגלו/ניר פקין
טום אביב. אביב חופי
חתיך גם עם הבגדים. טום אביב/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully