וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פיזור הכנסת ה-21, מי היה הח"כ הכי חתיך? בחרו

31.5.2019 / 0:40

זהו יום הבוחר, שוב, כיוון שחודשים ספורים לפני שתסתיים תקופת הכהונה הקצרה ביותר בדברי ימי הכנסת הישראלית, וואלה! סלבס רוצה שתשקלו היטב, תצביעו ותכריעו - מי אתם חושבים שהיה הח"כ הלוהט ביותר במליאה? אתם קובעים

סקר ח"כ חתיך סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
נבחר הציבור הכי שווה הוא.../מערכת וואלה! NEWS

נפתח בכך שוואלה! סלבס לא מבינה דבר וחצי דבר בפוליטיקה, היא בכלל יצור א-פוליטי שאוהבת את כולם ממש כמו שכולם אוהבים לשנוא אותה - אבל אפילו היא נדהמה לגלות על פיזור הכנסת ה-21 השבוע, רק כחודש אחרי שכמה חברי כנסת חדשים הושבעו ברוב פאר והדר. נכון, כהונת הכנסת העשרים ואחת צפויה להימשך תקופה קצרצרה של כחמישה חודשים, פחות או יותר, הקצרה ביותר בתולדות הכנסת.

אם כבר ניתן לספור לאחור את הימים שבהם חברי הכנסת יפעלו במליאה עד ליום הבחירות הבא, אז וואלה! סלבס רוצה להשתעשע ולתת לכם, אזרחי ישראל היקרים, את האופציה לבחור מי חבר הכנסת הכי לוהט שפקד את המליאה שבירושלים. נכון, לא מדובר בהחלטה שתשפיע על עתידה של המדינה בתקופה הקרובה, אבל נחמדה לא פחות.

רכלו על הח"כים הכי שווים באינסטגרם

האם אתם במחנה ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו, שעדיין נחשב לגברבר נאה, או מעדיפים את חברי הכנסת שלכם צעירים יותר, כמו הדוגמן לשעבר, עידן רול? אנשי צבא כמו בני גנץ או טל רוסו עושים לכם את זה, או שמא אצולת ביצת הבידור, כמו אסף זמיר ויאיר לפיד? אה ויש גם את אלה שמעדיפים אותם מזוקנים ומחוספסים, כמו בצלאל סמוטריץ' הסקראפי. אתם בוחרים וקובעים מי הלארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully