וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב סולטן מתגייסת למוסד הישראלי

29.5.2019 / 0:09

השחקנית המוכשרת תארוז את המזוודות בקרוב ותטוס למשימה באירופה בחסות המוסד, כלומר במסגרת הסדרה החדשה אליה ניב סולטן מצטלמת. מה מאור שוויצר יגיד? וואלה! סלבס לוחמנית

ניב סולטן. אביב חופי,
השנה שלה. ניב סולטן/אביב חופי

ניב סולטן יכולה לנשום לרווחה, השנה האחרונה ללא ספק הייתה בין הטובות בחייה. אחרי הכל היא מצאה בן זוג לוהט ומפורסם בשם מאור שוויצר, כיכבה על המסך הקטן בסדרות מצליחות, קטפה קמפיינים, קיפצה בפסטיגל ואפילו כיכבה ב"ארץ נהדרת" ועכשיו, עכשיו היא מוסיפה לעצמה עוד סדרה לרזומה ולא סתם - כי אם בתפקיד דרמטי במיוחד.

ניב סולטן. ניר פקין
תפקיד חדש/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי השחקנית ההורסת לוהקה לאחרונה לתפקיד הראשי בסדרת הדגל החדשה של כאן 11 - "טהרן". במסגרת התפקיד תגלם סולטן את תמר רביניאן, צעירה ישראלית והאקרית שמוחדרת לאיראן ע"י המוסד כחלק ממבצע שנועד להשמיד את תכנית הגרעין האיראנית. המבצע מסתבך ותמר מוצאת את עצמה לבדה בלב טהרן. היא חוברת לצעירים איראנים חילונים מתנגדי המשטר, תוך שהיא נמלטת מידי אנשי המודיעין האיראני שעלו על עקבותיה.

הצילומים לסדרה, אותה יצרו משה זונדר, דנה עדן, מאור כהן ודני סירקין שגם יביים את הסדרה , יחלו ממש בקרוב, בינתיים בהפקה מחפשים שחקנים נוספים שיחברו לסולטן ויככבו בסדרה המדוברת.


וואלה! סלבס לוהקה לסדרה בתור הכור האטומי של איראן, סתם כי הגזים שלה יכולים להרוג אנשים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניב סולטן. מגד גוזני
סוכנת מוסד/מגד גוזני
ניב סולטן, מאור שוויצר. אביב חופי
מה החבר חושב? ניב ומאור/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • ניב סולטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully