וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפי האירוויזיון שסיימו את התחרות באורגיה מטורפת

וואלה! סלבס

24.5.2019 / 2:01

מתברר שכמה אנשים שכנראה ראיתם על המסך במסגרת תחרות השירה הבינלאומית שנערכה בתל אביב בשבוע שעבר, לא סיימו את ערב הגמר הגדול של האירוויזיון בחדר האינטימי שלהם - אלא בחגיגת מין מרובת משתתפים מרגשת. וואלה! סלבס מצטרפת

שני גברים ואישה, סקס, שלישייה. ShutterStock
שני גברים ואישה, סקס, שלישייה/ShutterStock

חשבתם שאחרי שבועות ארוכים של הכנות, ימים של חזרות, עשרות הופעות, לחצים ומתחים על הבמה ומאחורי הקלעים, שהתנקזו לשלושה משדרים מלאים בשירים והפתעות - משתתפי תחרות האירוויזיון שנערכה בשבוע שעבר בתל אביב, יסיימו באפיסת כוחות? אז זהו, שמתברר שהאנרגיה שכמה מהם השקיעו במשדר הגמר החגיגי שנערך במוצ"ש והסתיים אחרי השעה 2:00 לפנות בוקר, לא אזלה עבור כמה מהאנשים הבולטים שלקחו חלק באירוע החגיגי והמרשים שהופק בישראל.

למה? לוואלה! סלבס נודע כי לפחות שני משתתפים בכירים בהחלט בגמר האירוויזיון, המשיכו את הלילה המסעיר לחגיגת מין מטורפת, אורגיה אם תרצו, שנערכה הרבה אחרי שמדונה זייפה, השיר ההולנדי זכה והקונפטי צנח על הבמה. מי השתתף ביחסי המין רבי המשתתפים? תערובת של ישראלים שלקחו חלק באירוע המוזיקלי, נציגות בכירה בהחלט מחו"ל (כיאה לתחרות שכוללת עשרות מדינות אירופאיות) ועוד כמה נוכחים, שכמו בשיר, נהנו להראות לתיירים את תל אביב. או לפחות את הצד הסקסי של העיר.

סקס רב משתתפים בין גברים. אילוסטרציה.. ShutterStock, ShutterStock
סקס רב משתתפים בין גברים. אילוסטרציה./ShutterStock, ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully