וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה כוכב של "משחקי הכס" הכי תתגעגעו? בחרו

24.5.2019 / 2:09

אחרי שנים ארוכות על מסך הטלוויזיה, הפרק האחרון בהחלט של הסדרה המדוברת בעולם, "משחקי הכס", שודר לפני כמה ימים. במקום להיפרד מהכוכבים של הדרמה, וואלה! סלבס רוצה שתחליטו את מי מהשחקנים הייתם שמחים לראות בקרוב שוב על המסך. אתם קובעים

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

החורף הגיע, טיפס עד לשיא וחלף, כך שיחד איתו הגיע גם סיומה של אחת מדרמות הטלוויזיה המדוברות והפופולריות ביותר בעשור האחרון - "משחקי הכס". בלי להיכנס לספוילרים למי שהעז לפספס ועוד לא לראות את הסיום של הסדרה התקופתית שמבוססת על סדרת הספרים בשם "שיר של אש ושל קרח", היו כאלה שלא שרדו את העלילה, אחרים דווקא הגיעו עד לדקות האחרונות לשידור, אבל הכוכבים של העלילה? הם כנראה לא יחזרו לנעלי הדמויות שהצופים התרגלו לאהוב.

רכלו על סיומה של משחקי הכס באינסטגרם

גיף אריה סטארק, מלך הלילה, משחקי הכס. צילום מסך
תתגעגעו? "משחקי הכס"/צילום מסך

לכן, וואלה! סלבס מזמינה אתכם לשלוף את החרבות, להשתתף בקרב (אבל בלי לשפוך דם, כן?), להצביע ולהכריע: אל מי מהשחקנים של "משחקי הכס" הכי תתגעגעו? האם אל אלה שלחמו ב"הלכים הלבנים", אלה שרכבו על סוסים ודרקונים או דווקא לאלה השקולים, המחושבים והתככנים, מי שמשכו בחוטי הממלכה מאחורי הקלעים, לא הדמויות רבות ההשפעה - אלא דווקא אלה שגילמו אותן בכישרון גדול. הדרקון "דרוגו" נוצר במחשב לכן הוא לא משתתף בסקר, אבל אתם אלה שכן מצביעים ומשפיעים.

עוד באותו נושא

כוכב "משחקי הכס" צולם בעירום על ידי אישה שאיתה בגד

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully