וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן טיפוחיו של אייל גולן מתחתן, קבלו את כל הפרטים

19.5.2019 / 2:09

רגע אחרי ששרף את הבמה באירוויזיון, עכשיו לואי עלי, מי שנחשב לבן טיפוחיו של אחד הזמרים הגדולים במדינה - מתחיל את ההכנות לחתונה, כולל מדידות של חליפות והרבה עור חשוף. קבלו את כל הפרטים. וואלה! סלבס איסמע חתני

לואי עלי. נתנאל מויאל,
יפה לי כחול? לואי עלי/נתנאל מויאל

זוכרים שרק לפני כחודשיים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לבשר לכם כי לואי עלי, המוכר לכם כבן טיפוחיו של אייל גולן, הציע נישואים לאהבת נעוריו? אז זהו, שההצעה כבר הבשילה לכדי חתונה של ממש שתתרחש ממש בקיץ הקרוב וההכנות בעיצומן. אז אם אתם ממש רוצים לדעת פרטים על החתונה - פשוט תמשיכו לקרוא.

לואי עלי. נתנאל מויאל,
אולי מנוקד?/נתנאל מויאל

אז אחרי שהופיע אתמול (ש') באירוויזיון - כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס - ואחרי שלוהק לתפקיד הראשי במחזמר שכתב מאור זגורי על פי שיריו של אייל גולן, עכשיו עלי מתכונן לאירוע החשוב באמת בחייו, החתונה כמובן. רגע לפני שהוא צועד לחופה, הגיע הזמיר המסלסל לחנות "באמוס" שבכיכר המדינה על מנת למדוד חליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואי עלי. נתנאל מויאל,
ככה הכי יפה/נתנאל מויאל

אם אתם שואלים מה הלחץ, אז כדאי שתדעו שהחתונה תערך בעוד שבועיים (30.5) באולמי אבו זיד שבצפון. וכן, המוזמנים יזכו לחוות חתונה דרוזית מסורתית שתכלול למעלה מאלף איש וביניהם: אייל "הסנדק" גולן ובת הזוג דניאל גרינברג, איתי לוי, נסרין קדרי וירון אילן שיגיעו להרים ביחד עם החבר הטוב שלהם כמו גם חבריו לקאסט המחזמר: מורן מזור, איציק כהן, ספיר סבן ונופר סלמאן.

וואלה! סלבס תמיד חלמה להתחתן בחתונה דרוזית רק בשביל הפיתה עם הלאבנה.

לואי עלי. נתנאל מויאל,
גם ככה זה בסדר/נתנאל מויאל
לואי עלי. נתנאל מויאל,
ההזמנה לחתונה של לואי עלי/נתנאל מויאל
  • עוד באותו נושא:
  • לואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully