וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי או ירדנה ארזי? איזה מנחי אירוויזיון ישראלי הכי אהבתם

17.5.2019 / 0:07

רגע אחרי שבחנתם את ארז טל, לוסי איוב ושאר מנחי האירוויזיון שנערך השנה בתל אביב בשידור חי - וואלה! סלבס רוצה להזכיר לכם שסיגל שחמון, דפנה דקל ויגאל רביד היום שם 20 שנים לפניהם. אז בחרו, איזה שילוב ישראלי היה טוב יותר?

באדיבות כאן 11 ו-EBU

כולם מדברים על השמלות ה"מיוחדות" של בר רפאלי, הבדיחות שאפילו אסי עזר מסמיק בגללן או עד כמה לוסי איוב מדהימה על הבמה - אבל אפילו ארז טל יודע שהרביעייה שמנחה את תחרות האירוויזיון 2019, שהגמר שלו יערך בסוף השבוע בתל אביב, קיבלו השראה ממנחי התחרות שנערכה בארץ גם לפני 20 ולפני 40 שנים. הכי נוסטלג'יק!

רכלו על המנחים של האירוויזיון באינסטגרם

מנחי אירוויזיון 2019 בתל אביב, ארז טל, אסי עזר, בר רפאלי ולוסי איוב בפרומו לתחרות. באדיבות כאן 11,
מנחי אירוויזיון 2019. אסי עזר, לוסי איוב, בר רפאלי וארז טל/באדיבות כאן 11

בפעם הראשונה בירושלים, היו אלה דניאל פאר הרהוט וירדנה ארזי הלוהטת שקיבלו את השירים בתחרות שמאחדת את אירופה (ובשנים האחרונות גם את אוסטרליה) לכמה רגעים בודדים של שיר וזמר. גלי עטרי ולהקת חלב ודבש אולי הביאו לישראל את הדאבל, אבל בשנה שאחר כך התחרות נדדה הרחק מארץ הקודש, עד לשנת 1999 - אז הצמד, הפך לשלישייה שהורכבה מ"מר אירוויזיון" יגאל רביד, עם הזמרת דפנה דקל וסיגל שחמון החייכנית, על הבמה של התחרות שסגרה את המילניום בעיר הבירה.

מאז, חלפו עוד שני עשורים, עוד ארבעה מנחים הצטרפו לרשימה המכובדת, כך שוואלה! סלבס יודעת שזה בדיוק הזמן לשפשף את הראש ולבחור: אילו ממנחי האירוויזיון הכי אהבתם? האם פאר את ארזי המיתולוגיים, רביד-שחמון-דקל הקסומים או דווקא הרביעייה הנוכחית, ארז, לוסי, בר ואסי? הצביעו ותנו להם דוז פואה עכשיו.

עוד באותו נושא

דנה אינטרנשיונל סוגרת מעגל עם הנמסיס הגדולה מהאירוויזיון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully