וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכב הבינלאומי שישן צמוד למדונה בישראל?

צילום: ניר פקין

16.5.2019 / 12:11

אחרי שלל הודעות לתקשורת כי המלכה האם שכרה את כל קומת הסוויטות במלון יוקרתי בתל אביב, עכשיו מתברר שיש כוכב אחד שדווקא כן הצליח לשריין לעצמו את הסוויטה שצמודה לזו של המלכה האם. וואלה! סלבס ישנה כפיות

מדונה בתל אביב. ארבל, שוקה כהן
מי הצליח לעקוף את מערך האבטחה? מדונה והשומרים/שוקה כהן, ארבל

מדונה בארץ, למקרה שלא שמעתם בחדשות, בעיתונים או כמובן, בוואלה! סלבס - המלכה האם נחתה כאן והיא לא לבד, היא מלווה בצוות של עשרות אנשים שכולל מערך אבטחה שלא היה מבייש גם את ראש הממשלה של ישראל. זו גם הסיבה ששכרו עבורה קומה שלמה במלון יוקרתי בתל אביב שמוקדש כולו לדיווה הבינלאומית ולאנשי הצוות שלה. אז זהו, שלא ממש!

בואו לרכל על הביקור של מדונה באינסטגרם

פיליפ קירקורוב. ניר פקין
מזהים את הכוכב?/ניר פקין

שומו ושמיים: לוואלה! סלבס נודע כי למרות ההצהרות הרבות שיצאו לתקשורת בהן נמסר כי בבית המלון "דן" פינו את כל הקומה במיוחד עבור אסתר ועבור הצוות שלה על מנת שלא יהיו אי אילו תקריות לא נעימות של מעריצים שמנסים להסתנן לקומת הסוויטות - נראה שיש מי שכן הצליח להשיג סוויטה, ולא סתם, כי אם את זו שצמודה למאדאם אקס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פיליפ קירקורוב. ניר פקין
זה אני, פיליפ/ניר פקין

אז מי אותו בר מזל שהצליח להשיג את אחת הסוויטות היוקרתיות בקומה ויכול לשמוע את מדונה נוחרת בלילה? שלא תטעו, לא מדובר בבחור אלמוני כי אם בזמר מפורסם בפני עצמו, כזה שממלא אולמות של אלפי אנשים ויש מצב שאפילו גברת צ'יקונה שמעה את שמו - פיליפ קירקורוב. כן הזמר הרוסי שמאוד אוהב את מדינת ישראל ובעיקר את תחרות האירוויזיון, הזמין מבעוד מועד את הסוויטה במלון היוקרתי כך שכשהצוות של מדונה שריין את הקומה כולה, הוא הבין שהוא לא יכול לשנות את המציאות וכי בסוויטה שליד המלכה - תישן דיווה אחרת.

וואלה! סלבס תמיד חלמה לישון לצד ד"ר שקשוקה, היא אוהבת להירדם עם פחמימה בפה.

פיליפ קירקורוב. ניר פקין
אתם רואים את מדונה?/ניר פקין
פיליפ קירקורוב. ניר פקין
יש דיווה אחת בקומה, וזה אני!/ניר פקין
פיליפ קירקורוב. ניר פקין
מדונה, מי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully