וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: התקיפה שזעזעה את הביצה המקומית

17.5.2019 / 0:02

בזמן שמדונה מבלה בארץ הקודש, אביבית בר זוהר חגגה יום הולדת מוגזמת במיוחד - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם הסכסוך שהסעיר את הביצה בשבוע האחרון, ככה זה ששמחה גואטה פותחת פה על אייל ברקובר וטוענת שאין לו הרבה שכל בראש. הוא בתגובה כותב פוסט מעליב לא פחות, מה שגורם לשמחה לרצות לעשות סולחה כשהיא פוגשת אותו באירוע. והשורד המסוקס? הוא היה פחות בעניין.

שמחה גואטה, אייל ברקובר. דודי פרץ, אלירן אביטל,
לא שרדו. אייל ושמחה/דודי פרץ, אלירן אביטל

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא צמד אחר, הפעם עם בשורות טובות כי אחרי שכיכבה בקליפ שלו, עכשיו נטע אלחמיסטר החליטה להזמין את עומר אדם לחתונה שלה, ולא, לא בתור אורח אלא בתור מי שינעים את אוזני הקהל עם קולו ובעיקר יגרום להם להזיז את הישבן ברחבת הריקודים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומר אדם, נטע אלחמיסטר. אינסטגרם, צילום מסך
ירימו בחתונה. נטע ועומר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד דיווה שמבינה דבר או שניים בחגיגות אז תגידו מזל טוב לאביבית בר זוהר שחגגה 37 שנות קיום והרמות והפיקה לעצמה מסיבת יומולדת שלא הייתה מביישת גם את קים קרדשיאן.

אביבית בר זוהר. ניר פקין
מה יהיה בחתונה? אביבית/ניר פקין

ואם בדיוות עסקינן, אז במקום השני והמכובד נמצאת אם כל הדיוות, הדיווה בה' הידיעה המלכה האם מדונה - שנחתה בארץ הקודש רק כדי לתת הופעה של שני שירים בלבד בגמר של האירוויזיון. מצד שני, היא קיבלה מי היה אומר לא למיליון וחצי דולר?

מדונה בתל אביב. ארבל, שוקה כהן
וולקם טו יזראל. מדונה/שוקה כהן, ארבל

ובמקום הראשון, במעבר חד ולא כל כך נעים, השערורייה שזעזעה תעשייה שלמה זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה לראשונה כי בין הקורבנות של האלמוני שתקף אנשים בתל אביב הייתה גם אחת שכולכם מכירים, דנה פרידר, שירדה מביתה רק בשביל שאותו בחור יקפוץ עליה מאחוריה וינסה לתקוף אותה. למזלה, היא גילתה תושייה והחלה לברוח אל עבר ניידת משטרה שעמדה במקרה במקום. סוף טוב הכל טוב והתוקף ברח ונתפס לאחר מספר ימים.

דנה פרידר. ניר פקין
מי מתעסק? דנה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully