וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריץ האובססיבי שמטריד את כוכבת הילדים

15.5.2019 / 12:46

יום צילומים שהחל באופן די רגוע הפך מאוד לרועש וסוער בעקבות מעריץ אלמוני שחפצה נפשו לפגוש את כוכבת הילדים, ריף נאמן - כל הניסיונות שלו להתחזות למכר שלה לא הועילו ורק לאחר שאנשי ההפקה איימו לצלצל למשטרה, הוא הסכים לעזוב. וואלה! סלבס מציקה

ריף נאמן. שוקה כהן
מי מתעסק? ריף/שוקה כהן

אם גם אתם עדיין מזועזעים ממקרה דנה פרידר והתוקף עליו קראתם לראשונה בוואלה! סלבס, עכשיו נראה שעניין ההטרדות הפך מאוד טרנדי בתעשיית הבידור, כך שאם חשבתם שרק בהוליווד "נהנים" המפורסמים ממטרידים סדרתיים שגורמים להם להיראות יותר ויותר נחשקים - הרי שגם כאן התופעה תופצת תאוצה. הנה, תשאלו את כוכבת הילדים ריף נאמן.

נראה שבתחילת השבוע קיבלה פרידר סוג של שידור חוזר לטראומה שעברה זאת לאחר שחברתה לסט הצילומים, נאמן, עברה גם היא הטרדה, אמנם פחות אלימה, ובכל זאת - לא משהו שהייתם רוצים לחוות בעצמכם, בטח לא כזו שתגרום לכם לנעול את עצמכם בחדר עד שתעבור סכנה.

ריף נאמן. שוקה כהן
מלחיץ/שוקה כהן

במהלך צילומים לקמפיין חדש, הגיע לסט הצילומים בחור אלמוני שניסה להיכנס לסטודיו. כשנשאל אותו צעיר מה מעשיו - השיב כי הוא חבר של נאמן וכי הוא רוצה לפגוש אותה. צוות ההפקה ביקש את אישורה של הכוכבת שטענה מצידה כי אינה מכירה את הבחור ולכן הוא התבקש לעזוב את המקום. אז זהו, שהתשובה לא ממש מצאה חן בעיניו ואותו מטריד הודיע שהוא לא עוזב את הסטודיו עד שהיא לא יוצאת לדבר איתו.

ריף נאמן. שוקה כהן
אל תדאגי, אני אשמור עלייך. מאיה וריף/שוקה כהן

ריף, שהצטלמה לקמפיין של חברת אדידס, לצד פרידר, עומר חזן, מאור בוזגלו ומאיה ורטהיימר, הבינה שלא מדובר בבדיחה וברחה לאחד מחדרי ההלבשה שהיו במקום ונעלה את עצמה עד שאנשי ההפקה יסלקו את הבחור מהמקום. אממה, הבחור העקשן סירב להתפנות ורק לאחר שהמפיקה צלצלה למשטרה - הוא החליט להימלט והצילומים נמשכו.

וואלה! סלבס חולמת שמישהו יטריד אותה, עדיף שיבוא עם מנה פלאפל ומיץ ענבים.

דנה פרידר. שוקה כהן
גם עברה מקרה לא נעים. דנה/שוקה כהן
מאור בוזגלו. שוקה כהן
שומר הראש? מאור/שוקה כהן
ריף נאמן. שוקה כהן
עזבי מטרידים, בואי סלפי. עומר וריף/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully