וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים, הכוכב הכי כחול-לבן בשנת 2019 הוא...

10.5.2019 / 2:11

כאן נולדתם, כאן נולדו גם כמה מהאנשים הכי מפורסמים שאתם אוהבים לשמוע על חייהם בוואלה! סלבס בשנה האחרונה. כעת, אתם מוזמנים לבחור ולהחליט מי המפורסם הישראלי ביותר בשנת 2019 לדעתכם

סקר הכי ישראלי סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
כוכב ישראלי זה הכי/מערכת וואלה! NEWS

מדי שנה, ביצת הבידור הישראלית מקבלת עשרות כוכבים ואנשים מוכרים (פחות או יותר) חדשים, שמנסים לשחות בתעשייה כחול-לבן. עם זאת, מעט האנשים שמגיעים למעמד כל כך גבוה, כל כך מדובר ומתוקשר, שהם לא רק מעטרים את שערי המגזינים, מככבים בתכניות ומשתלבים במדורי הבידור השונים, אלא גם סוחפים אחריהם קהל מעריצים מקומי גדול שרק צמא לכל טיפת מידע עליהם. מרגש?

רגע אחרי שסיימתם עם ה"על האש", הפטישים המרעישים והזיקוקים של חגיגות העצמאות, וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה מהכוכבים המדוברים ביותר בארץ בשנה האחרונה - רק על מנת לאתגר אתכם לחשוב, להתלבט ולהכריע, מי האדם המפורסם "הכי ישראלי", לדעתכם כמובן, בשנת 2019.

רכלו על הכוכבים הישראלים באינסטגרם

אייל גולן ועומר אדם לא רק מתחרים ראש בראש במצעדים, אלא גם במדורי הרכילות. עדן בן זקן מלהיבה את הקהל בארץ הקודש לפחות כמו גל גדות שמוכרת יותר בעולם. בר רפאלי כבר שנים נחשבת לישראלית היפה ביותר, בעוד ששלמה ארצי הוא אולי אחרון חביבי הקהל שכולם פשוט אוהבים להעריך - אבל מי מהם "הסלב הכי ישראלי"? אתם בוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully