וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הישראלים שהביאו גאווה עולמית

10.5.2019 / 2:01

מנטע ברזילי עד נטע אלחמיסטר - נראה שבשנה האחרונה השמות של הכוכבים הישראלים הפכו לשם דבר בתעשיית הבידור הבינלאומית, כך שגל גדות הוא כבר לא השם היחיד שהאמריקאים צריכים לנסות להגות. וואלה! סלבס עושה כבוד

עצמאות הרשימה/וואלה

מדינת ישראל חוגגת 71 שנות קיום וזה בדיוק הזמן לבדוק את ההישגים שלה או יותר נכון את ההישגים של התושבים המפורסמים שלה. אז אחרי שגל גדות עשתה היסטריה והיסטוריה, נראה שהיא רק פתחה את השער לחברים שלה לתעשייה המקומית, כך שבשנה האחרונה תושבי הביצה ההוליוודית שמעו לא מעט שמות עם הברות שקשה לבטא כמו אנחל או אלחמיסטר.

הדוגמנית הדתייה יעל שלביה עשתה את כל הדרך מהאולפנה בנהריה הישר אל תעשיית האופנה העולמית כשנבחרה להיות הפנים של ליין מוצרי האיפור של קים קרדשיאן רק בשביל שהאחות, קיילי ג'נר, תתמלא קנאה ותלהק את אותה ישראלית לקמפיין הביוטי שלה. זה כמובן לא מנע משלביה לבלות עם האקס של ג'נר, הראפר טייגה, כשזה הגיע לישראל. ואי אפשר כמובן לשכוח את הרומנים עם עומר אדם וברק שמיר.

הדוגמנית הדתייה יעל שלביה מככבת בקמפיין האיפור של קים קרדשיאן. אינסטגרם, אתר רשמי
מדגמנת לקים קרדשיאן. יעל/אתר רשמי, אינסטגרם

ואם כבר בענייני קים קרדשיאן עסקינן אז נראה שמלכת הריאליטי חובבת ישראלים כי ליום ההולדת של קניה ווסט היא הזמינה את המנטליסט ליאור סושרד כמופע המרכזי, זאת כמובן אחרי שברברה סטרייסנד בחרה בו לחלוק איתה במה במופע שלה. נראה שההופעה בבית ווסט קרדשיאן רק פתחה לחברים את התיאבון כי גם ג'יי לו החליטה להזמין אותו - מה שהופך את אמן החושים המקומי לכוכב מבוקש במסיבות הפרטיות של הוליווד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו ריהאנה בהלם. ליאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

את אנחל בונני אין אחד שלא מכיר בישראל - הדוגמן והשחקן המסוקס, הילד הרע שהפך לבעל למופת ואיש משפחה בורגני יחד עם אשתו דושי לייטרסדורף, שזה, יש שיגידו, מה שגרם לו אולי להתמקד יותר בקריירה שלו . בונני הצליח ללכבושאת המסך בסרטים כמו "שבעה ימים באנטבה" לצד דניאל בריהל, ובסדרות המתח "יריית פתיחה" , לצד הלן האנט ו"אבסנטיה".

אנחל בונני, דושי לייטרסדורף. שוקה כהן,
בינלאומי. אנחל ודושי/שוקה כהן

השנה האחרונה הייתה אחת השנים העמוסות של נטע אלחמיסטר, מי שהחלה את דרכה כנערת אינטסגרם הפכה מהר מאוד לאחת הנשים היותר בולטות בתעשייה המקומית עם למעלה ממיליון עוקבים, עשרות שערים, שלל קמפיינים ומאלומה אחד שהזניק לה את הקריירה כמה קילומטרים לגובה לאחר שבחר בה לכוכבת הראשית בקליפ האחרון שלו.

נטע אלחמיסטר. צילום מסך
הבחורה של מאלומה. נטע/צילום מסך

ואי אפשר לסגור את הרשימה בלי ההצלחה בה' הידיעה של השנה האחרונה, הלא היא האישה התרנגול והלופר - נטע ברזילי שהביאה לישראל את אחד ההישגים הגדולים בעולם המוזיקה כשזכתה במקום הראשון בתחרות האירוויזיון. השנה של ברזילי נראתה כמו רכבת הרים מסחררת במיוחד עם אין ספור נסיעות ליעדים מעבר לים, שערים למגזינים נחשבים וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את העובדה שהיא נכנסה לעשירייה הפותחת במצעד הבילבורד האמריקאי.

נטע ברזילי. דניאל קמינסקי,
כבשה את העולם. נטע/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully