וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המצב: הדי ג'יי הבינלאומי יגיע לישראל ויבקר במקומות הקדושים

6.5.2019 / 12:45

הוא נחשב לאחד הדי ג'ייז הטובים בעולם ולמרות השמועות על ביטול הופעתו - נראה שסולומון לא מתכוון לוותר על הביקור בארץ הקודש והוא אפילו ביקש מדריך טיולים צמוד שייקח אותו לסיור בארץ. וואלה! סלבס מנגבת חומוס

די ג'יי סולומון. צילום מסך
לא מפחד! סולומון/צילום מסך

נראה שהמצב הביטחוני בארץ הבהיל לא מעט תיירים שאמורים להגיע לישראל בקרוב מאוד על מנת לצפות באירוויזיון או לקפץ במצעד הגאווה שיערך בחודש הבא וכעת חושבים פעמיים לפני שהם אורזים את המזוודה שלהם. אבל יש גם כאלו שלא ממש מתייחסים למתיחות ורוצים לבוא ולשמוח עם העם היושב בציון במיוחד ביום ההולדת של המדינה.

די ג'יי סולומון. diynamic,
רוצה לבקר בירושלים/diynamic

אז תגידו שלום לדי ג'יי סולומון המפורסם, שכבר ביקר בארץ לא מעט פעמים, ולמרות השמועות על ביטול הופעתו - הוא לא רק מתכוון להגיע לכאן ולהרקיד אלפי ישראלים בערב יום העצמאות בפארק הירקון, הוא גם רוצה שיצמידו לו מדריך טיולים שייקח אותו לסיור בכל המקומות הקדושים בישראל, אז מה נראה לכם שהוא מפחד מהמצב או לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
די ג'יי סולומון. צילום מסך
רוצה מגרש טניס/צילום מסך

במייל שנשלח למפיק הראשי, מיילי רונן וחברת מיוזיק TLV, ביקש הדי ג'יי הבינלאומי מספר דרישות כמו שהמוזמנים שקיבלו אישור עלייה לבמה יכסו את מצלמות הטלפון הנייד עם מדבקות כמו גם מגבות פנים לבנות מכובסות ונקיות שיוכלו לנגב את הזיעה שלו והכי חשוב - גישה חופשית לקאנטרי עם מגרש טניס למקרה שיתחשק לו לעשות קצת ספורט.

הדרישה היחידה של וואלה! סלבס כשהיא מופיעה בפוסיקט היא שאנשים יצלמו ויעלו לאינסטגרם עם תיוג שלה.

די ג'יי סולומון. אלברט ללמיאב,
חג שמח/אלברט ללמיאב
  • עוד באותו נושא:
  • עצמאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully