וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צודק או מתנקנק: משה פרץ לא יוצא מהבית עבור 70 אלף ש"ח?

3.5.2019 / 1:15

הזמר האהוב שהגיב על הכוונה להגביל את שכר האמנים בהופעות יום העצמאות וטען כי יבלה יותר עם המשפחה במקום להופיע בשכר "נמוך" - החליט לפרסם ברשת את דעתו על פרשת "זיקוקים". עכשיו וואלה! סלבס רוצה לדעתם מה אתם חושבים, משה פרץ צודק או מנותק?

משה פרץ. רפי דלויה,
יראה זיקוקים מהבית? משה פרץ/רפי דלויה

משה פרץ עמד השבוע במרכזה של מיני-סערה, נקרא לה "זיקוקים", אחרי שהתראיין לגבי התבטאות של השר דרעי - שבה אמר שיפעל להגביל את שכר האמנים המופיעים בבמות הבידור ברחבי הארץ ביום העצמאות ל-70,000 (!) שקלים. הזמר, טען כי ישמח לבלות את החג עם משפחתו, מה שגרם לאנשים לחשוב שמדובר בהתבטאות מזלזלת משהו, של מי שלא ישמח להופיע בשכר שכזה. מוגזם?

רכלו על דבריו של פרץ באינסטגרם

אז זהו, שמהר מאוד הזמיר הגיב ברשתות החברתיות וכתב כי "כל חיי אני תורם ומופיע בהתנדבות לכל הזקוקים באמת לתקווה ושמחה וידם אינה מאפשרת... בראיון כשנשאלתי מה אעשה אם תהיה החלטה שהסכום למופעים ציבוריים בים העצמאות יוגבל, עניתי שכשנגיע לרגע נקבל החלטה, ואם לא אופיע בעצמאות אז אעשה עם המשפחה שלי את החג, מה שלא עשיתי 15 שנה". עוד הוסיף כי "אני לא מאשים את כל מי שלא הבין את זה כך ואין לי כוונה חלילה לזלזל בכספי הציבור שגם אני משלם... אם תשימו לב הציטוטים שונו ברוב האתרים אחרי שפנינו לעורכים וביקשנו שידייקו במילותיי, אבל זה נעשה רק לאחר שהציטוטים הלא נכונים התפרסמו וגרמו לרבים מכם כעס - ובצדק. ברצוני לבקש סליחה מכל מי שנפגע".

הסבר הולם או שדבריו של פרץ הובנו ממש כפי שהם? וואלה! סלבס מבקשת את עזרת ציבור הגולשים להכריע - האם הזמר החביב סלסל התחמקות מדבריו, או שלא הובן כפי שהוא טוען? אתם מצביעים וקובעים.

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully