וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אופירה אסייג, אולי כבר תחזרי לבעלך?

3.5.2019 / 1:31

בזמן שגל גדות חגגה יומולדת ועזרה לחברים המפורסמים שלה מהוליווד, אופירה אסייג חזרה לארץ מטיול משפחתי עם הפרוד והילדים עם בשורה אופטימית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם המלכה האם, זו שלא יכולה שיעבור יום בלי כותרת עליה בעיתון (או בוואלה! סלבס), כך שאת הבייבי שאוור שלה לקראת בואה של בנה הרביעי - קים קרדשיאן החליטה לחגוג עם הרבה חברים ולא מעט סמים, או יותר נכון סם אחד ומיוחד, הקנאביס.

מסיבת טרום לידה לתינוק 4 של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קנאביס לכולם! קים/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הרביעי, עדיין בתעשיית הבידור העולמית, כי עומר דרור נבחר להיות הפרנזטור של הבושם החדש מבית טום פורד, זאת לאחר שנציגי החברה חיפשו פנים ישראליות ובחנו לא מעט נציגים מקומיים עד שלבסוף החליטו כי לדרור יש את כל הנתונים המתאימים כך שבקרוב הוא יטוס לארצות הברית על מנת לקחת חלק בקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומר דרור. דניאל קמינסקי,
בינלאומי. עומר/דניאל קמינסקי

ואם כבר גאווה מקומית, אז אי אפשר בלי גל גדות, הוונדר וומן הכל יכולה שחגג השבוע 34, שנתקלה בפוסט שכתבה חברתה הטובה, כריסי טיגן, בו שיתפה את הגולשים כי בתה הצעירה איבדה את בובת הוונדר וומן שלה ומאז היא לא אותו דבר. גדות, נשמה ישראלית שכזו, מיד הגיבה לאשתו של ג'ון לג'נד והודיעה לה שאם היא צריכה בובה חדשה - היא מיד תשלח לה אחת.

גל גדות. GettyImages
BFF. גל וכריסי/GettyImages

אל המקום השני מגיעה מישהי שיכולה לקחת טיפ או שניים מגדות, אחרי הכל זו הפעם הראשונה שלוסי אהריש חוצה את הקווים ועוברת מתפקיד המנחה האקטיביסטית לתפקיד של שחקנית. הנשואה הטרייה לוהקה לאחרונה לסרט חדש בכיכובה לצד אורי פפר ושני כהן.

לוסי אהריש. רפי דלויה
מולטי טאלנט. לוסי/רפי דלויה

אל המקום הראשון, איך לא, מגיעה האישה הכי מעניינת בתעשייה המקומית - ככה זה שאופירה אסייג נמצאת בכל מקום אפשרי ומייצרת יותר כותרות מקים קרדשיאן, אז אחרי שסיימה את הטיול המשפחתי בארצות הברית, החצי השני של ברקו נחתה בארץ ביחד עם החצי שלה לשעבר, גילי מנקין ושלושת ילדיהם, ואם לשפוט על פי התשובה שלה - הקאמבק בין השניים קרוב מתמיד.

אופירה אסייג עם גילי מנקין והמשפחה בנתב"ג. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
חזרו לארץ. אופירה וגילי/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully