וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "משחקי הכס" התחתנה בהפתעה בלאס וגאס

2.5.2019 / 20:15

סופי טרנר, שמוכרת לכם יותר כ"סאנסה" באחת הסדרות הנצפות על המסך הקטן - נסעה עד ללאס וגאס רק בשביל להתחתן בהפתעה עם הארוס שלה, הפופסטאר ג'ו ג'ונאס. בתפקיד השושבינה: הגיסה המפורסמת, על תקן הרב: חקיין של אלביס. וואלה! סלבס מצלצלת בפעמונים

ג'ו ג'ונאס, סופי טרנר/אינסטגרם של דיפלו

זה דבר ידוע שאחרי הופעה - אמנים בדרך כלל אוהבים לפרוק כל עול ולשחרר את האדרנלין בדרכים רבות: אז בזמן שיש כאלה שיוצאים למסיבה טובה, אחרים נוסעים ברכב וצורחים בקולי קולות... יש גם את ההם שהולכים גם על סקס פרוע. אבל נראה שעם כל הכבוד לשיטות הנפלאות - זו של שליש להקת האחים ג'ונאס, ג'ו ג'ונאס, הצליחה להפתיע את כולם.

ג'ו ג'ונאס, סופיה טרנר. צילום מסך
מתרגש מאמי? ג'ו ג'ונאס/צילום מסך

רגע אחרי שהופיע עם האחים החמודים שלו בטקס פרסי הבילבורד המוזיקליים, שנערך אתמול (ד') בעיר ההימורים לאס וגאס, נסעה החבורה המשפחתית העליזה למלון שבו שהו, לבשו את מיטב בגדיהם ונסעו הישר אל הכנסייה הקרובה. שם בטקס מרגש ומאוד אינטימי, נשבע ג'ונאס אמונים ללא אחרת מאשר הארוסה שלו, סופי טרנר, המוכרת לכם יותר כסאנסה - הליידי של ווינטרפל בסדרת הלהיט "משחקי הכס".

ג'ו ג'ונאס, סופיה טרנר. צילום מסך
איפה ג'ון סנואו?/צילום מסך

בזמן ששני שליש הג'ונאסים, קווין וניק, ליוו את אחיהם אל עבר החופה, הייתה זו פריאנקה צ'ופרה - שנישאה לפני חצי שנה לאח הקטן - שליוותה את טרנר אל החופה, כשהיא לבושה כולה לבן. אבל נראה שאת ההצגה גנב דווקא מי שחיתן את השניים כי במקום להביא כומר או רב, כי בווגאס כמו בווגאס, את השניים חיתן חקיין של הזמר אלביס. אגב, אם תהיתם, החתונה כולה עלתה כ-600 דולרים. צנוע.

אם חשבתם שכאן נגמרה המסיבה, אז אתם כנראה שכחתם שהכוכבים ההוליוודיים אלופים בחגיגות, כך שמיד לאחר מכן המשיכה החבורה לסוויטה הנשיאותית בבית המלון - שם קפץ הזוג המאושר בבגדי החתן-כלה הישר אל הג'קוזי המבעבע.


מצחיק, וואלה! סלבס נסעה עד לווגאס רק בשביל לעשות סלפי עם אלביס.

עוד באותו נושא

כוכבת "משחקי הכס" מגלה: אני נמשכת לגברים ולנשים

לכתבה המלאה
ג'ו ג'ונאס, סופיה טרנר. צילום מסך
"איי דו"/צילום מסך
ג'ו ג'ונאס, סופיה טרנר. צילום מסך, צילום מסך
מזל טוב/צילום מסך, צילום מסך
ג'ו ג'ונאס, סופיה טרנר. צילום מסך
טראש דה דרס/צילום מסך
משחקי הכס סופי טרנר ג'ו ג'ונאס. GettyImages
שיהיה בהצלחה וזה. סופי טרנר עם ג'ו ג'ונאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully