וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מי הכוכב הבינלאומי שישתתף בסדרה של אסי עזר

2.5.2019 / 0:37

אחרי שליהק את כוכב "סקס והעיר הגדולה" לסדרה שלו, עכשיו אסי עזר מלהק כוכב בינלאומי אחר לעונה השלישית לתפקיד של גיי, ואתם לא תאמינו מי זה אבא שלו. וואלה! סלבס שלום עולמי

רותם סלע, אסי עזר. ניר פקין
את מי הוא ליהק? אסי ורותם/ניר פקין

אם חשבתם שהעונה הראשונה של הסדרה של אסי עזר "להיות איתה" יצרה לא מעט עניין בעקבות הליהוק של ג'ייסון לואיס - כוכב "סקס והעיר הגדולה" - חכו שתשמעו את מי המנחה הגאה גייס הפעם לקאסט הסדרה שכולל את רותם סלע, אביב אלוש ומארק איווניר, כי אצל עזר כמו אצל עזר - הכל חייב להיות גדול מהחיים.

ג'ייסון לואיס. ניר פקין
זוכרים אותו? ג'ייסון/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי היוצר והבמאי של הסדרה החליט ללהק עוד כוכב בינלאומי, כזה שמתגורר לו בהוליווד ומשחק בסדרות בינלאומיות, אלא שהפעם יש גם טוויסט בעלילה מאחר ואותו כוכב הוא לא רק הבן של אחד השחקנים המפורסמים בעולם אלא גם ערבי גאה שנולד במצרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עומר שריף. צילום מסך
מזהים את הכוכב ההוליוודי? עומר/צילום מסך

אם אתם ממש חייבים לדעת, אז שמו של הכוכב הוא עומר שריף ג'וניור, ואם השם מצלצל לכם מוכר זה רק כי אותו שריף הוא בנו של שחקן הקולנוע המפורסם עומר שריף ז"ל שנחשב לאחד השחקנים היותר מוערכים שזכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב. שריף ג'וניור אמור לנחות בארץ בעוד מספר חודשים, אז יתחילו הצילומים והוא יגלם את בן זוגו של צביקה גרנות, הסוכן הקשוח של נועה הולנדר, אותו מגלם כזכור שחקן בינלאומי אחר - מארק איווניר הישראלי.

וואלה! סלבס רצתה שאסי ילהק אותה בתור נערת הבופה, אבל הוא התקמצן עליה.

עומר שריף. צילום מסך
יגיע לארץ בקרוב/צילום מסך
עומר שריף. צילום מסך
עם אביו המנוח/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully