וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים את הכוכב ההוליוודי שמסתתר מהפפראצי?

צילום: ספלאש

30.4.2019 / 0:01

ליאונרדו דיקפריו בסך הכל רצה לקנת קפה ובייגל לפני שהוא נפגש עם חברים, והפפראצי? הם בסך הכל רצו תמונה חמודה שלו לוגם מהקפוצ'ינו הרותח שלו - אז למה הכל צריך להיות כל כך מסובך? וואלה! סלבס עושה בלגן

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
שיט, צלמים!/ספלאש

אם גם אתם תמיד תהיתם מדוע בר רפאלי הייתה מסתירה את פניה בכל התקופה בה היא יצאה עם הכוכב ההוליוודי, ליאונרדו דיקפריו, או יותר נכון ממי היא למדה את זה - נראה שהתשובה נמצאת בתמונות הבאות. כן, המורה הדגול של הגברת רפאלי הוא לא אחר מאשר השחקן ההוליוודי, ליאונרדו דיקפריו, שכנראה לא ממש נהנה לראות צלמים בקרבתו.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
מקווה שלא זיהו אותי. ליאונרדו/ספלאש

ילד הפלא שגדל להיות שחקן מוערך הסתובב השבוע ברחובות ניו יורק בדרכו לפגוש חברים, לא לפני שעצר באחד מבתי הקפה השכונתיים, רכש קפה רותח ובייגל עתיר פחמימות והמשיך לדרכו. אלא שלצערו, נראה שגם צלמי הפפראצי היו צריכים שחור חזק בשביל להתעורר - כך שהם תפסו את הכוכב ההוליוודי כשהוא מנסה ללגום מהקפה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
רגע, איפה מעבר החצייה?/ספלאש

כאמור, דיקפריו, שידוע ב"חיבתו" העזה לצלמי הפפראצי ניסה להסתיר את פניו בעזרת כובע המצחייה ועליו קפוצ'ון. ולא, העובדה שהוא בקושי יכול היה לראות את הדרך בה הוא הלך לא ממש גרמה לו להרים מעט את הכובע. רגע, זו הסיבה שהוא לא חצה את הכביש במעבר החצייה שהיה מטרים ספורים ממנו?

וואלה! סלבס מסתירה את הפנים רק כשהיא לא רוצה שיראו כמה פחמימות היא מסתירה בפה.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
אוף, אני לא רואה כלום/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully