וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא חביבתי, לוסי אהריש תשחק בסרט קולנוע!

וואלה! סלבס

30.4.2019 / 0:01

הנישואים לשחקן מוכשר עשו למגישה והעיתונאית שעשויה ללא חת חשק למשחק מול המצלמה? כי בקרוב, תוכלו לראות את לוסי אהריש על מסך הקולנוע לצד כמה מהשחקנים העסוקים בתעשיית הבידור הישראלית. וואלה! סלבס הוליווד

לוסי אהריש, צחי הלוי. אלירן אביטל ויניב כהן,
קיבלת טיפים למשחק מול מצלמה? לוסי אהריש עם צחי הלוי/אלירן אביטל ויניב כהן

היא כבר הגישה תכניות על המסך, הפתיעה באמירות מרגשות, צחקה על עצמה (ועל אחרים) והסתירה מערכת יחסים ארוכה - שנחשפה רק ביום חתונתה לשחקן צחי הלוי. אבל כעת, מתברר שלוסי אהריש החליטה לכבוש עוד יעד פרטי ומקצועי... שיביא אותה עד למסך הגדול. כן, ההוא של אולמות הקלונוע.


רכלו על התפקיד החדש של לוסי אהריש באינסטוש

לוסי אהריש. ענת מוסברג,
כוכבת קולנוע בהתהוות. לוסי/ענת מוסברג
אורי פפר. רפי דלויה
מסט אחד לאחר. אורי פפר/רפי דלויה

מתברר שחיי הנישואים לשחקן מוכשר כמו הלוי, עשו לאהריש (37) חשק לנסות את מזלה גם בפיצ'ר חדש - כך שלאחרונה נבחרה להשתתף בסרט הקולנוע הישראלי המלא "גרגירי חול", שכתבה ותביים גיתית כבירי. לוסי, צפויה לשחק את התפקיד הדרמטי של דודתו של גיבור סיפור ההתבגרות על ילד שחי עם משפחתו בדימונה (העיר שבה גדלה אהריש) - ורד, אישה שחיה בצל הצלחתה של אחותה (אמו של הילד).

אבל היא לא תעשה זאת לבד, כיוון שאל הפרויקט הצטרפו לצדה של אהריש גם שחקנים עם מעט יותר ניסיון קולנועי, בהם אורי פפר (שיכול לספר צ'יזבטים מניסיונו על סט צילומים כזה או אחר בהוליווד), יוסי מרשק ושני כהן המצחיקונת. התוצאה? תעלה בעתיד הקרוב על המסך הגדול.


וואלה! סלבס תשחק בקרוב בסרט תיעודי על חייהם של אגרני זבל, כאלה שלא יכולים להיפרד אפילו מעטיפות של סוכריות הטופי שהם לא מפסיקים לאכול.

עוד באותו נושא

מה קורה כשלוסי אהריש יוצאת מהבית עם "כאפיה"

לכתבה המלאה
שני כהן. אביב חופי
מסע בין כוכבים. שני כהן/אביב חופי
יוסי מרשק. ניר פקין
מככב אף הוא. יוסי מרשק/ניר פקין
לוסי אהריש. ענת מוסברג,
יאללה, אקשן. לוסי אהריש/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully