וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות נלחצת לעזרתו של ג'ון לג'נד

צילום: גטי

29.4.2019 / 13:20

מה קורה כשהבת של הזמר המפורסם נמצאת במצב רוח לא ממש מרומם כי היא איבדה את הבובה האהובה עליה? פשוט מאוד: וונדר וומן כמו האישה הכל יכולה שהיא - נחלצת לעזרת ההורים המיואשים. וואלה! סלבס הבובה הזהבה

גל גדות. GettyImages
באה לעזרת חברה. גל וכריסי/GettyImages

מי לא זוכרת את הבובה האהובה עליה מהילדות? יש כאלו שאהבו ברביות בלונדיניות, אחרות העדיפו בובה מסריחולה שלא כובסה לפחות שנתיים ואחרות מעדיפות בובה של כלב או אפילו דינוזאור, אבל הבת של ג'ון לג'נד היא ילדה מיוחדת זו אולי הסיבה שהבובה האהובה עליה היא דווקא של החברה הישראלית של ההורים שלה - גל גדות או במילים אחרות, הבובה של וונדר וומן.

גל גדות. GettyImages
מי יציל את הבת שלי?/GettyImages

אבל מה קורה כשהבובה נעלמת? הולכים קונים חדשה או שפשוט עושים מה שאשתו של הזמר המפורסם, כריסי טיגן עשתה. הדוגמנית ההורסת העלתה תמונה של הילדים שלה מהסופרמרקט כשהבובה המדוברת שוכבת על הרצפה עם הסבר קצר. "לונה (בתם של השניים) מתחרפנת כי איבדנו את הבובה של וונדר וומן איפשהו. זה שיגע אותי, ועכשיו אני יודעת שזה בסופרמרקט בסנטה ברברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גל גדות. GettyImages
חברות אמיצה. ירון, גל, כריסי וג'ון/GettyImages

הפוסט המדובר הגיע כמובן גם לעיניה של מיס כחול-לבן שמיד הגיבה לחברתה הטובה, "תעדכני אותי אם את צריכה בובה חדשה ואני אשלח לך אחת חדשה, תנשקי את לונה בשמי". או במילים אחרות: כריסי, אם את כל כך קמצנית לרכוש בובה חדשה בכמה דולרים, תדברי איתי.

וואלה! סלבס איבדה את בובת המין שלה אז היא התקשרה לפמלה אנדרסון שתשאיל לה את שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וונדר וומן!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully