וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוז פואה: ההפתעה שהכין יזהר כהן לחובבי האירוויזיון בישראל

29.4.2019 / 0:14

מתוחים עבור קובי מרימי, מתרגשים מהגעתה של מדונה ותוהים מה נטע ברזילי תלבש על במת האירוויזיון השנה? זה רק כי עוד לא שמעתם על מה שהזוכה הישראלי הראשון של תחרות הזמר מכין לכם לקראת האירועים. וואלה! סלבס או-בו-ה-בבת

יש כאלה שמצפים לשמוע את השיר של אסטוניה. אחרים לא יכולים לישון בלילה בגלל הופעת האורח של מדונה. כמה מדמיינים מה נטע ברזילי תלבש על הבמה או איך קובי מרימי יבצע את השיר שלו - ככה כשתחרות האירוויזיון 2019, שתתקיים השנה בתל אביב, מסקרנת אלפי, אם לא מיליוני בני אדם ברחבי העולם בגלל שלל סיבות... אבל מתברר שהריגוש האמיתי יתחיל בכלל עם יזהר כהן.

יס, מתברר שהזוכה הישראלי הראשון בתחרות, שהביא ב-1979 את האירוע המוזיקלי הגלובלי עד לארץ הקודש עם הצלילים של השיר "אבניבי", מתכנן לחובבי האירוויזיון הפתעה שכנראה לא ישכחו גם ב-40 השנים הבאות. והכל בשפת ה-ב'!


רכלו על ההפתעה של יזהר כהן באינסטגרם

יזהר כהן אבניבי. תאגיד כאן
הגרסה המקורית. יזהר כהן מבצע את "אבניבי" באירוויזון 1978/תאגיד כאן
יזהר כהן. אביב חופי
כיום? הוא כבר בגרסת 2019. כהן/אביב חופי

מתברר שאירועי האירוויזיון בעיר המארחת השנה, יחלו עם כהן בן ה-68, שחבר לאחרונה לליין המסיבות המקומי הגאה "Forever Tel-Aviv" והדי ג'יי מור אברהמי - רק כדי לצור גרסת מועדונים חדשה ללהיט העבר, זה שהרים את אירופה אז שם בסוף עידן הדיסקו, כולל "מתיחת פנים" קלה וסאונד עדכני.

כבר מוכנים לנענע את הישבן לצליליו של כהן? סופרייז, מתברר שהזמר האהוב יבצע את הגרסה המחודשת של ליין מסיבות הגייז ל"אבניבי" בן ה-41 כבר בערב הפתיחה של "כפר האירוויזיון", מתחם המסיבות שיפעל בתקופת התחרות בארץ הקודש, אל מול תיירים וחובבי התחרות הישראלים. בחינם, על חוף הים של העיר, כולל גלאם מקומי, מה רע?


וואלה! סלבס מדברת בשפת ה-ב' יום כן, יום לא. היום לא.

עוד באותו נושא

קובי מרימי פרש מהאירוויזיון בגלל התגובות לשיר "Home"?

לכתבה המלאה
יזהר כהן במימונה מסעדת מסה. אביב חופי
רגע, אז מדובר ברימיקס? יזהר כהן/אביב חופי
יזהר כהן. אביב חופי
משתבח עם השנים וכו'/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ש לחובבי היורוויז'ן. יזהר כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully