וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב או לוקא? מה השם המיוחד ביותר לבייבי סלבס

27.4.2019 / 4:09

שמתם לב לפריחה של שמות שונים ומשונים שקיבלו ילדיהם של אנשים מפורסמים (מאוד) בביצת הבידור? לכבוד האביב, וואלה! סלבס אספה כמה סלב-בייביז בולטים עם שם לא שגרתי שנולדו לאחרונה ורוצה שתבחרו איזה מהכינויים הכי... מיוחד. הצביעו

פעם היו קוראים להם סיגלית או דבורה, צוף או מקסימום עוד משה אחד, אבל היום? הבייביז שמגיעים לעולם מקבלים שמות שונים ומשונים, כך שהאנשים המפורסמים ביותר במדינה חייבים להגזים אפילו יותר ולתת לילדיהם שמות אפילו יותר "מיוחדים". זה התחיל כשריטה קראה לבתה משי והדהימה את המדינה, המשיך בבנה הבכור של נטלי פורטמן, העונה לשם אלף, ואז הגיעו יאן של רוסלנה רודינה ואייל גולן וליב עזרא, בתה של בר רפאלי.


רכלו על השמות המיוחדים של ילדי הסלבס באינסטגרם

סקר סלבס תינוקות אביב 2019. מערכת וואלה! NEWS
סקר סלבס תינוקות אביב 2019/מערכת וואלה! NEWS

עם זאת, נדמה שבשנת 2019, ככך השם פחות מובן, כך הוא יותר עושה את זה לכוכבים של ביצת הבידור בישראל הקטנה. רק תשאלו את בן אל תבורי, שלא הסכים לקרוא לבנו בשום שם אחר שאינו "תו פרינס". לא, אף אחד לא ישכח או יטעה בשמו של הילד הזה בקרוב.

לכבוד חג האביב שמגיע במקביל לפריחת השמות השונים והמשונים, וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה מהעוללים עם השמות המיוחדים ביותר בתעשיית הגלאם: מלוקא של שלומי שבן ויובל שרף, עד לאמי של לירון ויצמן או לאב של חן אמסלם ומאור זגורי. איזה משמות הפרחחים הצעירים הכי מיוחד, שונה, חריג בנוף לדעתכם? הצביעו ובחרו, אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully