וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאח של בר רפאלי יש חברה חדשה והיא גם טופמודל

צילום: ניר פקין

16.4.2019 / 7:01

נראה שלאח החתיך של רפאלי יש סטנדרטים גבוהים כי בימים אלו הוא אוחז בזוגיות חדשה עם לא אחרת מאשר אחת הדוגמניות הכי עסוקות בישראל. בכל זאת, הוא מגיע עם נדוניה מרשימה. וואלה! סלבס גנים משובחים

דור רפאלי, מאי תגר. ניר פקין
מאמי, איזה סטפה! דור ומאי/ניר פקין

לידיעת הגולשת בר רפאלי, למקרה שהיית עסוקה לאחרונה עם כל ענייני קים קרדשיאן והאירוויזיון, תרשי לוואלה! סלבס לעדכן אותך בקצת עניינים משפחתיים כי לאחיך ההורס, דור רפאלי, יש חברה חדשה והוא כבר לא מסתיר אותה. להפך, השניים כבר אוכלים ארוחות בוקר במסעדות נחשבות ואפילו מעזים להשתובב מול צלמי הפפראצי.

דור רפאלי, מאי תגר. ניר פקין
תתעלמי מהצלם/ניר פקין

רפאלי ג'וניור, שנחשב לאח היותר סורר וקשוח במשפחה, יוצא לאחרונה עם מאי תגר שנחשבת לאחת הדוגמניות היותר עסוקות בשנה האחרונה. כזו שכיכבה בקמפיינים בינלאומיים לאסתי לאודר לצד קנדל ג'נר, H&M, עדיקה ולאחרונה אף נכנסה לנעליה של סופיה מצ'טנר כשנבחרה להיות הפרזנטורית של FACTORY 54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דור רפאלי, מאי תגר. ניר פקין
מאמי, אל תתרחק/ניר פקין

צלם הפפראצי של וואלה! סלבס תפס את הזוג הנוצץ כשאלו התיישבו אתמול (ב') לארוחת בוקר בקפה "דלאל" שבכיכר המדינה. השניים נראו מאוהבים כשהתווכחו מי ישלם את החשבון (אה כן, דור ניצח) ונראה שאפילו נוכחות הצלם לא ממש הפריעה להם ועודדה את הדוגמנית ההורסת למעשה שטות אז היא חפנה את ישבנו של רפאלי, זאת כמובן אחרי שהוא שילם על הארוחה. ג'נטלמן אמיתי.

וואלה! סלבס חופנת ישבנים רק אם יש בכיס האחורי ארנק עם שטרות.

דור רפאלי, מאי תגר. ניר פקין
בוא לפה!/ניר פקין
דור רפאלי, מאי תגר. ניר פקין
שלא ייפול הכסף/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully