וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: רותם סלע, את מה זה לא מדונה. תתקדמי

12.4.2019 / 0:01

בזמן שרותם סלע חשה שהיא מינימום מדונה, הבת של מיה דגן מוכיחה שהיא לא פחות מוכשרת מאמא שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם הזוג שהטריף בסוף השבוע האחרון את המדינה, כוכבי "הכלה מאיסטנבול" המוכרים לכם בשמות הבמה - פארוק וסורייה - שהגיעו לארץ לביקור של ארבעה ימים בהם הצטלמו עם מעריצים ובעיקר כיכבו על הבמה במופע שירים מיוחד.

כוכבי "הכלה מאיסטנבול" בישראל. HOT,
טרפת. פארוק/HOT

נמשיך למקום הרביעי עם זוג נוסף שמשגע את כולם - עומר דרור והחברה מיכל פרס - שאחרי שיצאו קבוע, נפרדו ושוב חזרו, עכשיו הם לא רק מצטלמים לקמפיין משותף אלא גם מחפשים דירה משותפת שיוכלו לגור בה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עומר דרור, מיכל פרס. ניר פקין
בהצלחה. עומר ומיכל/ניר פקין

הגענו למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שבקרוב תחפש דירה קצת יותר גדולה, אחרי הכל - עדי הימלבלוי מרחיבה את המשפחה ומצפה לבייבי נוסף כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס.

עדי הימלבלוי. ענת מוסברג,
שיהיה במזל! עדי ונדב/ענת מוסברג

אל המקום השני והמכובד מגיעה ילדה של כוכבת אחרת, אמליה דגן שמה שמוכיחה, שהיא לא רק הבת של מיה דגן אלא שחקנית מוכשרת לא פחות מאמא כשהיא מלוהקת לסדרה חדשה - בה תשחק, איך לא, את הבת של אמא שלה שמככבת בתפקיד הראשי.

אמליה פפר, מיה דגן. דניאל קמינסקי,
העץ והתפוח. מיה ואמליה/דניאל קמינסקי

ובמקום הראשון, חברה של דגן, שאולי צריכה ללמוד ממנה חוש הומור וקלילות מהם, אחרת אין דרך להסביר את ההתנהגות הביזארית והדי פתאטית של רותם סלע כשהגיעה ליום ההולדת של חברתה לירון ויצמן ועשתה ככל שביכולתה להסתתר מצלמי הפפראצי בשלל תמונות מביכות כאילו והייתה מינימום מדונה, שאגב גם לא מסתירה את עצמה מהצלמים.

רותם סלע, מיה דגן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
מי זו? רותם/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully