וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החמה בפתח, איזו חתונת סלבס הכי מרגשת אתכם?

13.4.2019 / 0:06

עונת החתונות של קיץ 2019 תתחיל בקרוב - וגם הפעם היא תכלול כמה נשים מפורסמות שילבשו שמלות לבנות וחתנים מדוברים בחליפות. רגע לפני האירועים של אלחמיסטר, אגם או אלמליח, וואלה! סלבס רוצה לשמוע מכם, איזו חתונה הכי מרגשת אתכם? אתם קובעים

חתונות סלבס קיץ 2019. מערכת וואלה! NEWS
חתונות סלבס קיץ 2019/מערכת וואלה! NEWS

שמעתם על החתונה של אחותה של בן הדוד של השכן של גיסו של החבר מהעבודה שתתקיים בגן השמחות בעוד חודש או חודשיים? אחת מהן, עשויה להיות ה-חתונה של אדם חשוב מאוד או גברת מפורסמת, כיוון שבקיץ הקרוב יערכו כמה מאירועי האיחוד הרומנטי הכי מדוברים בביצת הבידור.

עונת החתונות של קיץ 2019 בפתח, כך שכמובן שגם הפעם היא תכלול כמה אירועים של האנשים המפורסמים ביותר בישראל. לא רק אגם רודברג ונטע אלחמיסטר יגידו "איי דו" בהתרגשות תחת החופה (כל אחת לבן זוג משלה), אלא גם השורד במיל' רון אלוף והדוגמנית שיר אלמליח, שהתארסה לאחרונה בהפתעה לאיש העסקים שלה. מרגש? מאוד!

רכלו על החתונות של הסלבס באינסטגרם

עוד לפני שתכתבו את ההמחאות ותכינו את החליפות המעומלנות, וואלה! סלבס רוצה לבדוק עם הגולשים שכנראה לא הוזמנו לטקס, את מי אתם הכי מצפים לראות בבגדי חתן-כלה, מי הכי ישמח אתכם כשישבור את הכוס וממי הכי תתלהבו בשמלת מלמלה - לוסי דובינצ'יק או בר זומר? אתם בוחרים וקובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully