וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו מגיבה על הבגידה: "אני יודעת את האמת"

11.4.2019 / 13:02

מספר ימים אחרי שתעשיית הבידור געשה בעקבות האשמה של שחקן בייסבול שטען שהארוס של ג'ניפר לופז בגד בה עם האקסית שלו, עכשיו הזמרת המפורסמת מחליטה להשיב אש. וואלה! סלבס נשבע לך לא בוגד

ג'ניפר לופז. GettyImages
נשבע לך לא בוגד. ג'ניפר ואלכס/GettyImages

מי שמכיר את ג'ניפר לופז יודע שהיא לא אחת שתשב בשקט בזמן שאנשים אחרים מנסים להרוס לה את החיים ולפגוע בזוגיות שלה, בטח לא כשהיא כל כך מאוהבת וכבר מתכננת את החתונה שלה עם שחקן הבייסבול, אלכס רודריגז. אז עכשיו, אחרי ששחקן בייסבול אחר, חוזה קונסקו, טען כי איי רוד שכב עם הגרושה שלו - הזמרת המפורסמת מחליטה לענות לו כמו שרק היא יודעת.

ג'ניפר לופז. splash
יודעת את האמת/splash

קונסקו, שהיה נשוי לג'סיקה טען כי רודריגז שכב איתה בזמן שהיה עם ג'יי לו, כך שלאחר מספר ימים - התראיינה המאורסת הטרייה בתכנית "מועדון ארוחת הבוקר" ונשאלה על ההאשמות של קונסקו, אז ברור שהיא לא נשארה חייבת, "זה לא משנה", אמרה הבוטילישסית, "אני יודעת את האמת. אני יודעת מי הוא, אני יודעת מי אני, אנחנו פשוט מאושרים". בהמשך אמרה לופז, "אנחנו לא ניתן לאף אחד להגיד לנו מה היא מערכת היחסים בינינו, אני יודעת מה היא מערכת היחסים שיש לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
מאושרים ומאוהבים/GettyImages

גם האקסית של קנסקו יצאה עם הודעה לתקשורת והכחישה את הטענה, "ההאשמות השקריות שחוזה ממציא הן לא נכונות", אמרה והוסיפה, "אני מכירה את אלכס כל כך הרבה שנים אבל לא ראיתי אותו למעלה מחמש שנים. אני בטח ובטח שלא שכבתי איתו. אני חברה גם שלו וגם של ג'ניפר".

וואלה! סלבס לא בוגדת, היא רק שוכבת עם האח של בעלה, כך שהכל נשאר במשפחה.

שם טבעת עליה: כבר איחלתם מזל טוב לג'ניפר לופז?. וואלה! מזל טוב
יש חתונה/וואלה! מזל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully