וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אנסקי סובלת משיתוק בפנים

4.4.2019 / 11:20

הכוכבת המפורסמת נחתה בארץ לאחר שבוע מעבר לים רק בשביל לגלות בזמן הטיסה כי חצי מהפנים שלה משותקות, אמבולנס שחיכה לה בשדה התעופה הבהיל אותה לבית החולים שם היא קיבלה טיפול. וואלה! סלבס החלמה מהירה

מיכל אנסקי. ראובן שניידר
דרמה על המטוס. מיכל/ראובן שניידר

מיכל אנסקי הייתה אמורה להגיע אתמול (ד') לאירוע של מותג יוקרה עבורו היא משמשת כנציגה בעולם, אלא שאי ההגעה שלה הדליק נורה אדומה אצל וואלה! סלבס שבדקה מדוע היא פספסה את האירוע. מספר דקות לאחר מכן, העלתה אנסקי פוסט חושפני ומרגש בו חשפה את הסיבה להיעלמותה.

"התמונה הזו נלקחה לפני פחות משבוע ואני, מרגישה שעברו מאז שנים. חזרתי לארץ לפני כשלושה ימים שלמה, אך לא בריאה. העיתונאים מתחילים לרחרח מדוע ולאן נעלמתי בימים האחרונים אז בחרתי לצאת ולספר על מצבי ללא מתווכים", כתבה כוכבת הטלוויזיה, זה קרה כשעליתי על המטוס ארצה עם כאב אוזניים (בדיעבד התעקשות וטעות איומה) שמתי את הראש על החלון והתעוררתי למציאות בה חצי מהפנים שלי משותקות, הדיבור לקוי וחוש הטעם רדום. הובהלתי מהשדה ישר לאיכילוב; הרופאים קוראים לזה שיתוק ע"ש בל (Bell's Palsy) והבטיחו שזה יעבור תוך כמה ימים. אני מחכה שהתרופות ישפיעו שהסימפטומים יחלשו ומנסה להבין מי אני עכשיו בלי חיוך, מילה, טעם?".

מיכל אנסקי. ניר פקין
החלמה מהירה/ניר פקין

אנסקי, שהייתה אמורה להגיע אמש (ד') לאירוע השקת מותג תכשיטים החדש "ס'יצ'ס" מבית "תכשיטי JB" - אך לבסוף נעדרה ממנו, החליטה לחשוף את המקרה המצער שלה, כתבה והוסיפה, "מיד אחרי בית החולים אספתי את דניאלה מבי"ס והייתי צריכה להסביר לה למה אמא נראית ככה, זה היה כל כך קשה אבל הבת שלי אמיצה וחכמה והיא מרפאה אותי בנוכחות הקסומה ובידיים הקטנות שלה. בנתיים אני כמעט לא יוצאת מהבית, נמנעת מלהביט בראי, לא עונה לשיחות (סליחה) ומנסה לגרש מחשבות ופחדים שזה לא יעבור לעולם... אני מחכה שהסימפטומים יחלשו ותהיה מגמה של שיפור".

"לכאורה זה כל כך קלישאתי להגיד שעד שאנחנו לא מאבדים משהו אנחנו לא יודעים להעריך אותו, נעורים או בריאות... אבל זה כל כך נכון... בינתיים תחייכו אתם בשבילי, תחייכו הרבה, ובבקשה תעריכו את החיוך הזה שלכם ואת האור שיוצא מאיתנו כשאנחנו מאירים פנים", סיכמה.


וואלה! סלבס מאחלת למיכל החלמה מהירה ומקווה לראותה במהרה באירועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיכל אנסקי. אביב חופי, אביב חופי
רק בריאות. מיכל/אביב חופי, אביב חופי
מיכל אנסקי. שוקה כהן
אל תפסיקו לחייך/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully