וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו בייבי, החלום הרטוב של בר רפאלי

6.4.2019 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר מחמיא. הפעם, ג'יי לו חושפת טפח בלתי אפשרי, ג'סטין טיברלייק מענטז וסנדרה רינגלר מתחבאת תחת השמיכה. וואלה! סלבס עממית

בר רפאלי בנופש רטוב (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עומר אדם עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, אחרי שהדוגמנית הגשימה חלומות של שלל ישראל (יצאה עם כוכב הוליוודי! התחברה למלכת ריאליטי עולמית!! זכתה לחגוג יום הולדת בחברתו של וויל.איי.אם!!!), נדמה שנותר דבר אחד ומיוחד לעשות - לגלוש היישר לתוך מי האוקיינוס. בר רפאלי, לא נהנית מספיק בלונה גל בתור ילדה? #רגרסיה

עוד באותו נושא

תתעוררי על החיים שלך: עדן לא מצליחה לפקוח את העיניים!

לכתבה המלאה
רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, נדמה שנמצאה האישה הביונית שחיה בין פשוטי העם, בשר ודם. אחרת, אין שום דרך להסביר איך ג'ניפר לופז, ג'יי לו אם תרצו, שמורה כל כך ונראית כל כך טוב כל כך הרבה שנים, עם כל כך הרבה ריבועים בבטן. #כל_כך_מסנוורת

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
מלאני בי/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, אולי כדאי שתיקחו ממלאני בי כמה שיעורים ב"איך להסית תשומת לב מדבר אחד ומביך (יחסי מין עם חברתך ללהקה לפני עשור, שניים, כמעט שלושה? נו באמת) לרגע מביך אחר ברגע": תמונה אינסטוש שכולה זעקה ל#תשומת_לב. כבוד, סקארי ספייס, כבוד.

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 6/4/19/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
ג'סטין טימבלרייק וג'סיקה בייל/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, ראו נא איך ג'סטין טימברלייק חווה מעשה מגונה מול העדשה. טוב, תפיסת העכוז מבעד למכנסיים היא לא בדיוק המעשה הכי נלוז שיש, כי מבצעת אותו אשתו האוהבת ג'סיקה בייל, אבל מתי בפעם האחרונה ראיתם סופרסטאר מוזיקלי בפוזה מינית מ#החיים_עצמם?

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
סנדרה רינגלר ושגב משה/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, לא, ברצינות סנדרה רינגלר ושגב משה, אם לא באמת רציתם לצאת מהמיטה, אולי כדאי שתדעו גם מתי לא לתעד עם המצלמה. הכי #בננות_בפיג'מות שלכם!

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
אייל ברקובר/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיבו, הקשיבו, כשנגמרים לכם הרעיונות לצילום, סורו לפרופיל האינסטוש של השורד אייל ברקובר. הוא כנראה תמיד מוצא זוויות חדשות לצילום, בתחתונים, אבל פעם עם חולצה שמכסה בקושי, פעם עם ילדים רנדומליים, פעם עם שלט קרטון, עץ, תנשמת ופעם עם דלת מקרר פתוח. כי כולם צריכים #מקרר_פתוח בבית.

רק נראה נוצץ 6/4/19. אינסטגרם, צילום מסך
סלין דיון/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: הקשיבו, אבל רק פעם אחת, סלין דיון היא אולי דיווה, אבל אם מישהו אחר יעז ללבוש מה שהיא לובשת כאילו הניינטיז עדיין בשיאן והשיר שלה על #הלב_הפועם עוד לא נחשב להיסטוריה, אולי כדאי שלא יצא מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully