וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן ורוסלנה רודינה מעלים הילוך במלחמה

5.4.2019 / 0:03

בזמן שרוסלנה רודינה יורה אש לכיוון האבא של הבן שלה, עברי לידר חושף כי בקרוב גם הוא יהפוך לאבא בפעם הראשונה בחייו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

"הרשימה", 5 באפריל 2019

את הרשימה נפתח עם אורח מפתיע שיגיע בערב חג הפסח לביתה של אביבית בר זוהר וייקח חלק בארוחת החג. למה מפתיע? כי מדובר בבחור מסתורי שאפילו הגברת בר זוהר לא מכירה, אז הנה ההסבר: אביבית, נשמה טובה שכזו, החליטה שבחג הקרוב היא מארחת חייל בודד שכל משפחתו נמצאת בקולומביה. תודו שממש ברגעים אלו בא לכם להיות חיילים בודדים ולא משנה מאיזו מדינה.

אביבית בר זוהר. אור גפן,
אורח מיוחד. אביבית/אור גפן

אם באורחים מפתיעים עסקינן אז במקום הרביעי נמצאות שתי אורחות מפתיעות מאוד שקפצו לישראל הישר משנות ה-90, ככה זה כששתי כוכבות הסדרה "בוורלי הילס 90210" טורי ספלינג שגילמה את דונה מרטין וג'ני גארת' שגילמה את קלי טיילור שהגיעו לצילומי הקמפיין החדש של קסטרו. בראיון לוואלה! סלבס הן אפילו הביעו עניין לצלם את אחד מפרקי סדרת האיחוד בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טורי ספלינג, ג'ני גארת' בצילומים לקסטרו. שוקה כהן
יחזרו לישראל? ג'ני וטורי/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין מעבר לים כי לקראת האחד באפריל, החליט ג'סטין ביבר למתוח את הגולשים שלו ונראה שהוא לקח את זה צעד אחד קדימה כשפרסם תמונה של בת הזוג, היילי בולדווין, במהלך בדיקה אצל הרופא כשהוא נוגע בבטן שלה. אם הרמז הזה לא הספיק, הרי שהזמר המטורלל טרח לפרסם גם צילום של בדיקת אולטרה סאונד. אז זהו, שמהר מאוד המעריצים עלו על המתיחה וביבר חשף את התרמית.

מתיחה של ג'סטין ביבר באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מצחיק? לא ממש. היילי/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע מישהו שלעומת ילד הכאפות ביבר, באמת מצפה לילד ראשון, אז תגידו מזל טוב לעברי לידר שהחליט השבוע לשתף את העוקבים שלו כי הוא נמצא בעיצומו של הליך פונדקאות וממש בעוד מספר חודשים הוא יקבל לידיו את הבייבי הראשון שלו. לידר לא שכח גם לציין שזה עצוב שהוא צריך לעשות את התהליך בארצות הברית כי החוק בישראל לא מאפשר להומואים לקחת חלק בהליך פונדקאות.

עברי לידר. ניר פקין
קולולו! עברי/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, שם נמצא, איך לא הסכסוך שלא נגמר בין אייל גולן ורוסלנה רודינה. אז אחרי שנפגשו בבית המשפט ואחרי שדניאל גרינברג פתחה על רוסלנה פה וחוזר חלילה ושוב ושוב - אמא של יאן מבהירה אחת ולתמיד כי לבן שלה יש אמא אחת וקוראים לה רוסלנה. אה כן, ומדי פעם הוא גם הולך לישון אצל אבא, למקרה שאתם ממש חייבים לדעת.

אייל ורוסלנה. מערכת וואלה! NEWS
אייל גולן VS רוסלנה רודינה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully