וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: מאחורי הקלעים עם שלומית מלכה לצילומי שער בינלאומי

4.4.2019 / 6:01

הטופמודל הישראלית נבחרה לככב על שער של עוד מגזין בינלאומי, הפעם כנציגה של מותג האופנה הבינלאומי, שאנל, ואתם מקבלים הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים. אז מתי בפעם האחרונה ראיתם את מלכה משתכשכת בבריכה? וו

שלומית מלכה. אלינור שחר,
דופקת פוזות. שלומית/אלינור שחר

תודה, תודו שגם אתם התגעגעתם לקצת חדשות חמות מבית היוצר של הזוג המלכותי של ישראל - יהודה לוי פינת שלומית מלכה. יופי, כי בדיוק בשביל זה יש לכם את הגברת הראשונה והבלתי מעורערת של עולם הרכילות שמביאה לכם תמונות בלעדיות של הטופמודל הישראלית מעוד יום עבודה שלה בניכר.

בואו לרכל על הזוג המלכותי באינסטגרם

שלומית מלכה. אלינור שחר,
לא קר לך?/אלינור שחר

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם כי הפאוור קאפל הכי לוהט של ישראל טס לארצות הברית לערבב ביזנס ופלז'ר, עכשיו הגיע הזמן לבשר לכם גם על הפירות שהם קצרו, כך שבזמן שאתם התלבטתם במי לבחור כראש הממשלה הבא שלכם, הגברת מלכה הרחיקה עד לפאלם ספרינג - שם הצטלמה לפרויקט מיוחד של מגזין האופנה "מארי קלייר" עבור מותג האופנה הבינלאומי "שאנל", שכזכור רק לאחרונה איבד את מעצב הבית שלו, קארל לגרפלד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלומית מלכה. אלינור שחר,
נציגה של כבוד/אלינור שחר

מלכה, המיוצגת בסוכנות "אלינור שחר", נבחרה על ידי בית האופנה להיות הנציגה של המותג בפרויקט המיוחד שהצטלם בשבוע שעבר ויתפרסם בקרוב כשאת השער מעטרים פניה של הדוגמנית הישראלית שכבר שיתפה בעבר פעולה עם המותג כשנבחרה לטוס ביחד עם דר זוזובסקי לסיור פרטי וסודי בו השתתפו טופ מודלס מכל העולם.

וואלה! סלבס נבחרה להיות הנציגה של אופנת רינה באלנבי.

שלומית מלכה. אלינור שחר,
נוח לך, מאמי?/אלינור שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully