וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרומן של השורד הלוהט ונערת הגלגל

29.3.2019 / 6:01

בזמן שסקארי ספייס התוודתה ששכבה עם ג'ינג'ר ספייס, סיגל שחמון נתפסה בדייט לוהט עם כוכב הישרדות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם כמה וידויים מחדר המיטות כי מסתבר שמלאני בי, הידועה כסקארי ספייס חשפה קצת יותר מדי לקראת סיבוב ההופעות של הלהקה כשסיפרה בראיון ששכבה עם לא אחרת מאשר ג'רי האליוול הידועה כג'ינג'ר ספייס והוסיפה "יש לה ציצי מושלם".

מל בי וג'רי האליוול מהספייס גירלז. GettyImages
מל בי וג'רי האליוול מהספייס גירלז/GettyImages

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני וידויים בענייני מיניות כי גם כוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר, או בשמה המוכר "סאנסה סטארק" לא חששה לרגע שהארוס ההורס שלה, ג'ו ג'ונאס יבהל כשישמע שהיא מסוגלת להתאהב גם בנשים. טוב נו, הוא לפחות יתנחם בכך שהיא סיפרה שבילתה עם מספיק נשים בשביל לדעת שהיא רוצה להתחתן איתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס. GettyImages
אוהבת הכל מהכל. ג'ו וסופי/GettyImages

ואם בזוגיות עסקינן אז במקום השלישי נמצא הדייט המסתורי של הגברת אביבית בר זוהר שאמנם העלתה סטורי מדייט לוהט במסעדה תל אביבית מבלי לחשוף מי הבחור אבל וואלה! סלבס עמדה מאחורי עדשת האייפון והביאה לכם תמונות בלעדיות של הגברבר שהגיע הישר מלוס אנג'לס.

אביבית בר זוהר במסעדה. תמונות גולשים
גבר מסתורי. אביבית והידיד/תמונות גולשים

אין ספק שזה היה השבוע הסוער בביצה בתחום הרומנטי כי וואלה! סלבס חשפה בפניכם את תחילתה של זוגיות נוצצת חדשה בין נערת הגלגל לשעבר, סיגל שחמון, וכוכב "הישרדות" אייל ברקובר. השניים נצפו יותר מדי פעמים צמודים ביותר מדי מקומות זאת למרות יותר מדי הכחשות משני הצדדים.

אייל ברקובר, סיגל שחמון. מערכת וואלה! NEWS
רומן חדש. סיגל ואייל/מערכת וואלה! NEWS

ולסיום קצת חדשות טובות כי אחרי התכתשויות בבתי משפט, סרטונים מביכים באינסטגרם, אייטמים צהובים במדורי הרכילות ואפילו משטרה שהוזמנה לביתם המשותף, עכשיו נראה שבן אל תבורי ואורטל עמר האמא של הילד שלו בדרך לסולחה או כך לפחות הם רוצים לשדר למצלמות כשנפגשו במסיבת יום ההולדת של אמא אביבה תבורי שהתקיימה במסעדת המבורגרים ואף טרחו להתחבק ולהחליף מילה או שתיים.

בן אל תבורי, אורטל עמר. ליאור פינקסון,
מושי מושי. בן אל ואורטל/ליאור פינקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully