וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז לא הזמין את ניקול קידמן לחתונת בנם

28.3.2019 / 13:11

העובדה שהבן שלו מתחתן אמנם משמחת את השחקן המסוקס, אבל העובדה שהוא מתחתן עם מישהי מהסיינטולוגיה רק הופכת את החגיגה לכפולה ומכופלת, אז למה בכל זאת להרוס את כל השמחה? וואלה! סלבס מגורשת

ניקול קידמן. GettyImages
זו הזמנה לחתונה? ניקול וקונור/GettyImages

גירושים ברוח טובה מעולם לא היו דבר שכוכבי הוליווד התמחו בו - בין אם זה לכלוכים באתרי הרכילות או היגררות לבתי משפט, המפורסמים שכולנו אוהבים החלו לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ ברגע שהפסיקו לאהוב האחד את השנייה. עם זאת, נראה שמי שכן הצליחו לשמור על סוג של פאסון היו טום קרוז וניקול קידמן שכיבדו את האהבה שחלקו זה לזו והעדיפו להיפרד כידידים.

טום קרוז. GettyImages
מי הבוס? טום וקונור/GettyImages

זאת כמובן עד עתה, כשקידמן, כך על פי האתרים מעבר לים, גילתה שהיא לא ממש מוזמנת לחתונה משפחתית, ובמשפחתית - הכוונה לחתונה של בנה הבכור, קונור, שיתחתן ממש בקרוב עם בת הזוג האיטלקייה שלו, סילביה. שכמה מפתיע, קיבלה את אישור האב והכל בזכות העובדה שגם היא משתייכת לסיינטולוגיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניקול קידמן. GettyImages
בימים טובים יותר/GettyImages

"טום עומד מאחורי זה ומה שהוא רוצה זה מה שקובע", אמר מקורב למשפחה, "טום החליט וקונור עשה מה שהוא אומר, הוא ממש מעריץ את האדמה שאביו הולך עליה", אמר המקור והוסיף כי "טום עצמו מעריץ את כלתו לעתיד בעיקר בגלל העובדה שהיא משתייכת לסיינטולוגיה.

טום קרוז. GettyImages
אבא גאה/GettyImages

עם זאת, נראה שהידיעה לא מפתיעה את האתרים מעבר לים זאת לאחר שבתקופה האחרונה היו לא מעט שמועות על כך שיש נתק בין קידמן לבין ילדיה המאומצים שהחליטו לקחת את הצד של אביהם בכל נושא הגירושים ולא ממש שומרים על קשר עם האמא המאמצת שלהם.

וואלה! סלבס לא הגיעה לחתונת בתה, היה לה קשה לראות אותה מתחתנת עם הגרוש שלה.

ניקול קידמן, קית' אורבן. splash
אתה חושב שזה בגלל טום? ניקול קית'/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully