וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המים: סלין דיון יצאה לשופינג בחליפת צלילה

26.3.2019 / 15:31

הכוכבת בת ה-51 יצאה לסיבוב קניות יוקרתי ברחובות פריז והפתיעה אותנו באנסמבל שהיה מורכב מבלייזר, סוודר וחליפת צלילה מסקרנת. סלין דיון, אנחנו מעריצות, רצנו לרכוש גלשן

סלין דיון. GettyImages
כי אין מגניבה כמוה. סלין דיון בפריז/GettyImages

סלין דיון היא מהנשים בתעשיית הבידור שפשוט מביאות לנו נחת ויותר מזה - השראה! יש לא מעט כוכבות שנעזרות באנשי מקצוע מבריקים שמצליחים להוציא מהן את המיטב, אבל הדיווה הבינלאומית היא פשוט ליגה אחת מעל כולן. הרי כמה נשים יכולות ללבוש חליפת צלילה ולהיראות בשיאן?

דיון בת ה-51, שבחודשים האחרונים צמודה לגברבר צעיר וחתיך בן 33, יצאה לסיבוב שופינג ברחובות פריז בטוטאל לוק של קלווין קליין, הכל כמובן תחת שרביטו של הקוסם הצמוד - לואו רואץ'.

לעוד חדשות אופנתיות:
יופייך נמדד בצניעותך: מה מורן אטיאס לא תעז ללבוש בחיים?
מי הבוס? לטיסיה מלכת ספרד מציגה צבעוניות מנצחת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סלין דיון. GettyImages
הגלשן איפה? דיון בחליפת צלילה/GettyImages

רואץ' שנחשב לאחד הסטייליסטים המשובחים של הכוכבים הבינלאומיים, מצליח להוציא מדיון את המיטב ובעזרת הגנים המעולים שהעניק לה הטבע, הכוכבת הפכה לאייקון אופנה ללא עוררין. הלוק המדובר, שיכול היה להיראות כבלייזר ומכנסיים קלאסיים הפך (תודות לשיק המיוחד של הזמרת) לאאוטפיט מדליק בשילוב בדים ופרינטים מעניינים.

בלייזר תכלת עם דש שחור של קלווין קליין בעלות של 2,500$, סוודר אדום ונעלי פאמפס אדומות מעור גם כן של המותג האמריקאי. מכנסיים שחורים עם שסע קטן בצד (סטייל ויקטוריה בקהאם) ועליהם סוג של חליפת צלילה מבד ניאופרן בצבעוניות של ורוד וסגול בעלות 2,900$.

עוד באותו נושא

דוהרת בפריז: סלין דיון מוותרת על החזייה ומשוויצה באופנה ישראלית

לכתבה המלאה
סלין דיון. GettyImages
חולמות לקבל טיפים מהסטייליסט שלך/GettyImages

בד חליפות הצלילה נחשב כבר שנים ללגיטימי בפריטי לבוש, אך המראה של החלק העליון שמופשל על המכנסיים העניק לכוכבת מראה קז'ואלי, נונשלנט ומגניב כאחד. כיאה לפאשניסטה אמיתית היא העלתה את הלוק המדובר לאינסטגרם תחת הכיתוב: "אנרגיות של סופ"ש, טים סלין".

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully