וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מגלה איך הגיבה כשקים קרדשיאן ביטלה: "גם אני הייתי מפחדת להגיע"

קים וייס

25.3.2019 / 13:22

שבוע אחרי שקים קרדשיאן הייתה אמורה להשיק את המשקפיים שלה בישראל, אבל ביטלה את הגעתה - השותפה בר רפאלי מספרת על תחושת ההקלה שחשה כשמלכת הריאליטי הגלובלית נשארה בבית. וגם: מה כתבה לה בפרטיות? צפו. וואלה! סלבס זוג או פרט

בר רפאלי על ביטול ביקורה של קים קרדשיאן בישראל (צילום: דייב שחר, עריכה: מתן חדד)

המצב הביטחוני הרגיש בארץ עשוי להוציא אנשים משלוותם, בעוד שאחרים נותרים אדישים משהו. אבל כשמדובר במלכת הריאליטי-טראש העולמית, קים קרדשיאן? היא החליטה שלא לקחת צ'אנס ולפני כשבוע וחצי גנזה את ביקור בארץ הקודש שתוכנן במשך חודשים לכבוד השקת קולקציית משקפי השמש החדשה שלה, בגלל הטילים שנורו מעזה לכיוון מרכז ישראל.

שוקינג, אבל בעוד שכמה מעריצים של אחת הנשים המפורסמות בעולם נותרו מאוכזבים, הייתה מישהי שנדמה שדווקא שמחה מההודעה: השותפה שלה למותג האופטיקה וידידתה הוותיקה, בר רפאלי. שום דמעה לא זלגה, שום כוס לא נשברה ושום שערה לבנה לא צצה על ראשה. ממש כלום!

רכלו על מה שהיה לבר לומר באינסטגרם

קים קרדשיאן בר רפאלי קרולינה למקה. Mert Alas & Marcus Piggott,
משיקה יחד עם עצמה. בר רפאלי עם קים קרדשיאן בקמפיין המשקפיים/Mert Alas & Marcus Piggott

"קים הייתה הבחירה הראשונה שלי כבר לפני שנים, כשדיברנו על זה כשאמרנו שנצא לארצות הברית. יוסי (גביזון, מייסד החברה. ק.ו) אמר שכזה אולי היידי קלום, אמרתי לו 'תקשיב - קים!'", מספרת הדוגמנית והפרזנטורית הקבועה של "קרולינה למקה ברלין", שבילתה אמש (א') במתחם פופ אפ בחנות בראשון לציון כחלק מהשקת הקולקציה עם קרדשיאן.

"צילמנו עם אירוסמית' באל.איי ולא זוכרת, קים סימסה לי או היה משהו בשדה התעופה, הוא אמר 'בואי ניקח את קים'. זה מדהים שאנחנו... פה בלעדיה".

הרמת להנחתה, אז למה אנחנו פה בלעדיה בעצם?
"אה, היא דחתה, היא תהיה. באמת, לא בקטע של לעשות לזה יח"צ וזה, היא מזה התרגשה לבוא. ראיתי חדשות וישר סימסתי לאנשים, אמרתי 'אז היא ביטלה? נו, היא כבר סימסה שהיא מבטלת?', זה היה ברור", משחזרת רפאלי על הרגע שבו הבינה שמלכת הטראש כבר לא תנחת עם הישבן המפורסם שלה בנתב"ג. "את כאילו שואלת אותי כאילו זה ה-9/11", צחקה.

עוד באותו נושא

בר רפאלי חוגגת עם קרדשיאן והפטמה שלה

לכתבה המלאה
בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. דייב שחר
זמן בנות בתל אביב? הצילוווו/דייב שחר
בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. דייב שחר
תחושת ההקלה! רפאלי/דייב שחר

בעוד שיש כאלה שהיו מצפים מרפאלי לכעוס או לחוש אכזבה, הדוגמנית בכלל הרגישה הקלה כשהשיקה את הקולקציה עם בני משפחתה במקום בחברת מלכת הריאליטי מהוליווד. "הייתי אמורה להיות המארחת. היא כתבה לי סמסים של 'אני מצפה לבלות זמן בנות, לעשות כיף בתל אביב' ואני כזה 'אההה'. איפה, אני אמא לשתי בנות קטנות, לא יודעת מה כיף בתל אביב, לאן יוצאים, מה עושים? מה מגניב? מה!", גילתה מול המצלמה, "אני יודעת מה זה להיות בחו"ל ולראות חדשות על ישראל ומה שקורה ו... כן, אני הייתי מפחדת, הייתי חוששת מלהגיע".

לא סימסת לה, איך את לא מגיעה?
"לא שאלתי אותה למה, אמרתי לה 'איזה באסה שאת לא מגיעה!'. אבל כאילו לא... בקיצור כשהיא אמרה שהיא לא מגיעה עכשיו, אמרתי 'פיו!'... ממש".


קטע, וואלה! סלבס ביטלה את התור להסרת השפם שקבעה. גם ככה אף אחד לא מסתכל לכיוונה.

קים קרדשיאן. ספלאש
תגיע מתישהוץ אולי. קים קרדשיאן/ספלאש
בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. שוקה כהן
מי צריך חברות בינלאומיות? בר רפאלי משיקה/שוקה כהן
בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. שוקה כהן
מרוצה, אילוסטרציה/שוקה כהן
און רפאלי, בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. שוקה כהן
לפחות אחיה הקטן הגיע לפרגן. בר ואון רפאלי/שוקה כהן
בר רפאלי, קים קרדשיאן, קניה ווסט. ריי באן, splash
אולי יום אחד הן יתפסו ככה גם בישראל. רפאלי, קים קרדשיאן וקניה ווסט/splash, ריי באן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully