וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאסי עזר הציע ליאיר נתניהו לצאת לדייט

22.3.2019 / 3:23

בזמן שיאיר נתניהו נכנס באסי עזר וקיבל כתגובה הזמנה לדייט, עינת ארליך וג'וזי זירה אשכרה יצאו לדייט אמיתי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה, 22/3/2019

את הרשימה נפתח עם קים קרדשיאן שברגע האחרון החליטה שעם כל הכבוד למדינת ישראל ולשיתוף הפעולה שלה עם בר רפאלי - טילים לחוד ומשקפיים לחוד וביטלה את הביקור שלה בארץ הקודש זאת בעקבות המצב הביטחוני, או זה לפחות התירוץ שהיא המציאה בשביל לבלות במסיבת יום הולדת של פריז הילטון.

קים קרדשיאן, פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
זה מה שהיא העדיפה לעשות. קים ופריז/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאים אנשים שלא פחדו מהטילים שעפו מעל תל אביב, אז תגידו שלום להורים של הארוס של שיר אלמליח שהגיעו כל הדרך מאיטליה רק בשביל לפגוש את הכלה מתל אביב ואת ההורים שלה. החבורה העליזה יצאה לארוחת ערב ביום שישי ונראו מאוד מרוצים מהאיחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שיר אלמליח, מייקל זנזורי. ניר פקין
פגוש את ההורים. שיר והארוס/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי והמכובד מגיע עוד זוג שאם ירצה השם והאלוהי הריאליטי - הם גם יצעדו אל החופה. אז נכון, לא ברור עדיין מה קורה ביניהם והאם מדובר בתחילתה של זוגיות רומנטית או בעיצומה של ידידות אמיצה, כך או כך - נראה שהעניינים בין עינת ארליך לג'וזי זירה מתחממים כך שמקורבים מספרים שהם לא ממש מצליחים להוריד את הידיים האחד מהשנייה.

עינת ארליך. מערכת וואלה! NEWS
מה קורה שם? עינת וג'וזי/מערכת וואלה! NEWS

אל המקום השני והמכובד מגיע איש השעה, אסי עזר, שלמרות שלפני כחודש הכחיש בפני וואלה! סלבס שהוא ובעלו, אלברט אסקולה, עובדים על ילד - השבוע הוא העלה תמונה לעמוד האינסטגרם שלו מבדיקת דם שהוא ואלברט עשו על מנת להתחיל את תהליך הפונדקאות. "זהו, החלטנו שאנחנו רוצים להיות אבא ואבא", כתב עזר, "שיהיה לנו בהצלחה וחג שמח".

אסי עזר, אלברט אסקולה, בדיקות דם. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה בהצלחה מתוקים! אסי ואלברט/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, עדיין איש השעה, עזר, שהחליט להציע ליאיר נתניהו לצאת איתו לדייט. אז לא, אסי לא ניסה להתחיל עם הבן של ראש הממשלה אלא בסך הכל ניסה להרגיע אותו לאחר שזה התעצבן מסרטון שאסי פרסם בו נראית ילדה בת 14 נכנסת בחבר הכנסת ההומופוב, בצלאל סמוטריץ'. בזמן שנתניהו ניסה להשמיץ את תמר זנדברג, עזר ניסה לפייס אותו והזמין אותו לסרט.

הרשימה, יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
דייט לסטרייט. יאיר ואסי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully