וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצנים, נחשו למה אופירה אסייג, אגם רודברג ורני רהב מתחפשים?

אמנון גולדמן

19.3.2019 / 0:02

עוד לפני שעם ישראל יפשוט את הבגדים ויחליף אותם בתחפושות שונות ומשונות, כמה מהמפורסמים המשעשעים במדינה נשאלו על התכנונים שלהם לחג. ספוילר: אם עוד לא מצאתם אאוטפיט, אל תחפשו השראה אצל הכוכבים. וואלה! סלבס מוקיון

למה הכוכבים מתחפשים בפורים 2019? (צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז)

זה היה אמור להיות שמח ומבדח: בכל שנה המפורסמים המוכרים בישראל פושטים את בגדי המעצבים, שמלות הערב או החליפות הנוצצות, לטובת תחפושת מבדחת שאותה הם לובשים במסיבת פורים צוהלת ושמחה. עד כאן הכל טוב? אז זהו, שנדמה שבשנת 2019 כמה כוכבים ישראלים קצת שכחו את חוש ההומור ושמחת שושן הבירה בבית, כי כשנשאלו לגבי תכניות החג שלהם, נדמה שהם יותר בצד של המן הרשע.

רכלו על הסלבס המתחפשים באינסטגרם

אופירה אסייג. שלומי גבאי
חג התחפושות הוא החג שלה. אופירה אסייג/שלומי גבאי

עוד לפני שתעלה על תחפושת של קאובוי נלהב או פיה קסומה בחזייה וגרבי תחרה, וואלה! סלבס יצאה לקבל השראה מתחפושות שהכינו הכוכבים השנה. התוצאה? מאכזבת, זאת למרות שאופירה אסייג, כפרה עליה, סיפרה שחג המסכות הוא החג האהוב עליה. "יש לי לפחות איזה חמש תחפושות", גילתה, "למשפחת 'על חלל' אנחנו מתחפשים בתור כל המשפחה, אני ואמילי מתחפשות לבמבי - ובלילות התחפושות הן בסודי סודות שלא יגנבו לנו... זה הולך להיות 'שוקולד, מנטה, מסטיק', בעדינות", הסבירה האישה והפה הגדול.

עם זאת, מלבדה, מתברר שהכוכבים האחרים פחות מתרגשים מהחג: הראל סקעת ולירון ויצמן מחפשים בעיקר את הילדים שלהם, הדוגמגישה יעל גולדמן טוענת שלא בא לה להתחפש, חן אמסלם ורני רהב פשוט לא החליטו ודנה זרמון? היא בכלל טעונה על חגיגות אסתר המלכה. "אני לא יודעת למה אני מתחפשת, אני לא אוהבת את פורים", טענה, "אחותי היא מלכת הפורים, היא מחליטה מה אני עושה. היא לוקחת את הפרצוף שלי כקנבס - ומה שיוצא אני מרוצה". אוקיי.

עוד באותו נושא

הילדים המחופשים - גדלו להיות סלבס נוצצים. מזהים?

לכתבה המלאה
אגם רודברג. אביב חופי, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
חשה בחסמב"ה. אגם רודברג/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, רפי דלויה

בעוד שאגם רודברג כן בחרה לעצמה לוק מדליק לכבוד החג, אבל ביקשה לשמור אותו מסתורי בהחלט, אז השחקן דין מירושניקוב דווקא בחר תחפושת אבל נרדמה שהוא לא בדיוק סגור מה היא כוללת. "אממ, אין לזה שם, תחפושת מגניבה כזה", התבלבל עם עצמו, "כל מיני אאוטפיטים כאלה בגדים, חשופים קצת, כיפים. רואים לי את הבטן קצת!". וואו, דין, התפרעת.


וואלה! סלבס תתחפש השנה לפיה טובה, למרות שיש לה פרצוף של שטן. יעבוד לה?

דין מירושניקוב. אלירן אביטל
תחפושת של חשפן? דין מירושניקוב/אלירן אביטל
רני רהב. ניר פקין
בחירה קשה. רני רהב/ניר פקין
דנה זרמון. רפי דלויה, אבי ולדמן, רפי דלויה
הגרינץ' של החג. דנה זרמון וחבר/רפי דלויה, רפי דלויה, אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully