וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היש צוהלת ושמחה: המסכות שירימו לכם את הפנים לחג

19.3.2019 / 13:00

בחרתם כבר מסכה לפורים? תשכחו מכל מה שידעתם עד כה - כי המסכות האמיתיות נמצאות ברשתות הפארם הקרובות לביתכם והן יהפכו את החג שלכם להרבה יותר נוצץ, זוהר ומבריק. המדריך המלא לבחירה המדויקת

טעון טיפוח פורים. מערכת וואלה! NEWS
מסכות לפנים, לצוואר ואפילו לשפתיים/מערכת וואלה! NEWS

חג פורים כבר כאן וזה בדיוק הזמן לבחור לעצמכם את המסכה הנכונה לתחפושת הנבחרת. אבל עם כל הכבוד לחג השמח והצבעוני - יש מסכות קצת יותר חשובות לפנים ואלו כמובן מסכות הטיפוח שמסתערות על עולם הביוטי ולא משאירות אף אדם אדיש. כן, אפילו את הגברים המחוספסים ביותר. נסיינים מסורים תרמו פרצופם לסקר הקצר שערכנו ולפניכם המסכות החדשות הכי מומלצות ומקוריות שיש בשוק. עור פנים זוהר בעוד שלוש, שתיים, אחת...

ערכת הזהב של Maelys

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

ערכת הזהב של חברת הטיפוח שכבשה אפילו את האחיות קרדשיאן, מספקת שני מוצרים (דבר די נפוץ בתקופה האחרונה), כך שהרוכש נהנה גם מסרום שנמרח ראשון על מנת לחדש את העור ומכין אותו לספיגה טובה יותר ומיד לאחר מכן מסכת זהב 24 קראט שבתוכה גם פילינג עדין.

לרכוש או לנטוש? אם קלואי וקים משתמשות במוצרים, אני רק יכול לסתום ולהגיד תודה שיש לי את האופציה.

כמה זה עולה? 349 ש"ח למארז.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מסכת הבהרה של GLAM GLOW

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

המסכות של חברת הקוסמטיקה הפכו מזמן לשם דבר בכל העולם - בין אם זה המסכה המטהרת או הממצקת. אם אתם סובלים מכהויות בעור או נזקי שמש, כדאי שתנסו גם את מסכת ההבהרה המסייעת ביצירת גוון אחיד, בהיר וזוהר.

למרוח או לשכוח? המסכות של GLAM GLOW הוכיחו את עצמם לא פעם ולא פעמיים, מומלץ למי שמעוניין בהבהרה קלה.

כמה זה עולה? 215 ש"ח.

מסכת ענבים של פולה בליק

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

פרט קטן שסביר להניח לא ידעתם: בענבים יש כ-1500 תרכובות שונות של נוגדי חמצון שמנטרלים את הפעילות ההרסנית של הרדיקלים והם אף עשירים בויטמין סי. המסכה המיוחדת שהורכבה על ידי בליק, שנחשבת לקוסמטיקאית של המפורסמות, מכילה תמצית ענבים שנלחמת באקנה, קמטים וכתמי גיל. בנוסף, היא מספקת לחות לעור, עוזרת לו לייצר קולגן ואלסטין ומכווצת את עור הפנים ומעניקה מראה זוהר.

למרוח או לשכוח? יש לי רק דבר אחד להגיד - המוצרים שלה מוכחים את עצמם שוב ושוב ושוב.

כמה זה עולה? חלק מטיפול פנים שנע בין 800-1,500 ש"ח .

מסכת זהב לצוואר של פרימייר

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

תודו שעל זה עוד לא שמעתם: מסכת זהב לאזור הצוואר. בחברה הישראלית החליטו שגם לצוואר שלכם מגיע פינוק והוציאו את המסכה שמכילה פורמולה ייחודית בשילוב של קולגן, תמציות צמחים וזהב העוזרת להפחית את הרפיון באזור המחשוף והצוואר ומסייעת בהוספת גמישות חיות וברק.

להדביק או להדחיק? אין מה לעשות, המסכה לא מתאימה לכל אחד - או במילים אחרות לא לכאלו שיש להם זיפים! אם אתם מתגלחים על הסכין, מדובר במקרה אחר לגמרי שגם יגרום לצוואר שלכם להיראות כמו זה של בת יענה. בקטע טוב, כן?

כמה זה עולה? 400 ש"ח.

מסכת חימר של לוריאל

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

כולנו כבר רגילים להשתמש במסכות אינסטנט, כאלה שרק גורמות לכם להיראות זוהרים, נוצצים ומלאי ברק - אבל מה עם מסכות שבאמת מנקות את הפנים ולא רק מכסות את הלכלוך? בלוריאל פיתחו מסכה המכילה 3 סוגי חימר ואצות ים, שמסייעת בהפחתת פגמי עור, בניקוי יסודי של ראשים שחורים ובצמצום מראה נקבוביות.

לקנות או לבעוט? עד שסוף סוף יש מסכה שמבטיחה לכם ניקיון יסודי ולא רק כיסוי מזויף, לא תרוצו לקנות? אין ספק שלאחר שימוש במסכה יש הרגשה של ניקיון וחיטוי שקצת חסרות במסכות אחרות.

כמה זה עולה? 59.90 ש"ח.

ליפ איט מבית חווה זינגבוים

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

ערכת הליפ איט מורכבת משני קרמים:
1. קרם ליפ איט המחדיר לעור השפתיים חומצה היאלורונית, מעלה את רמת הלחות והגמישות ומעניק מראה טבעי תפוח ורענן ללא תחושות צריבה או עקצוץ.
2. מסכת זהב שמתחממת במגע עם העור על מנת להעלות את רמת המיצוק של העור. ממריצה את זרימת הדם בשפתיים ומסייעת בטיפול ביובש.

למרוח או לברוח? כן, אתם קוראים נכון, מהיום גם אתם יכולים ללכת ברחוב כאילו והייתם קיילי ג'נר מינוס הניתוחים.

כמה זה עולה? 299 ש"ח.

מסיכה לפנים מבית ז'יבנשי

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

גם המסכה החדשה של בית האופנה הצרפתי הנחשב משלבת בה שני חלקים - רטיית בד ספוגה בנוזלים שנתלית על האוזניים ומכסה את כל אזור הסנטר ומעניקה מראה מוצק והדוק ומסכה במרקם קליל למצח ולאזור הלחיים שגורמת להארה של העור ולמראה זוהר.

להשתמש או להתרחק? סוף סוף נמצא פתרון הגיוני לשים מסכת פנים לגברים עם זיפים. אחרי שנים של חיפוש אחר מסיכה שבאמת תטפל גם באזור הזיפים שלרוב נשאר מחוץ לתמונה.

כמה זה עולה? 599 ש"ח.

מסכת בד מבית SIMPLE

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

מסכה מיוחדת המיועדת לטיפול רגעי ונקודתי - המסכה מכילה אלוורה ומולטי ויטמינים המסייעים להרגיע את העור ב-15 דקות מרגע השימוש, ואפילו אין צורך לשטוף אותה.

להלביש או להכחיש? יום קשה? רגע לפני פגישה חשובה באמצע היום ואתם חייבים להיראות רעננים וזוהרים? קחו 15 דקות (שזה בערך כמו הפסקת קפה) שלאחריהן תראו כמו חדשים.

כמה זה עולה? 15.90 ש"ח.

מסכת סרום ורדים של לנקום

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

בלנקום החליטו לקחת את עניין המסכה צעד קדימה ולא רק שאתם מורחים את המסכה, אתם גם אלו שרוקחים אותה. מניחים את פניני הוורדים על צלוחית מיוחדת, עליה שופכים קפסולה של הסרום כך הפנינים נמסות וגורמות לחידוש וטיהור העור.

לערבב או להסתובב? אם יש לכם את הזמן, הכסף והסבלנות - מסכת הפנינים היא באמת דבר רצוי ונחוץ לעור הפנים. מלבד הניחוח והמרקם המדהימים, התוצאות נראות באופן מיידי וחוץ מזה - סוד של ריפוי בעיסוק.

כמה זה עולה? 2000 (!) ש"ח.

מסכת חלזונות של TONY MOLY

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

כן, אתם שומעים טוב - מסכת בד שעשויה מריר של חלזונות שגורמת להחייאת העור. המסכה, שפותחה בטכנולוגיה מיוחדת ליצירת מארג דקיק הנצמד בקלילות לעור, מכילה סרום מריר חלזונות מותסס בעל סגולות אנטי-אייג'ינג ומסייע לשיקום, איחוי וחידוש רקמת העור.

להניח או להזניח? פשוט תנסו לא לחשוב על מה אתם מורחים וזה יעבוד. התוצאה משתלמת.

כמה זה עולה? 19.90 ש"ח.

מסכת איזון של קלרינס

טעון טיפוח פורים. יחצ,
טעון טיפוח פורים/יחצ

בקלרינס יצרו סדרת מסכות SOS הנועדו להעניק טיפול מיידי לעור הפנים שלכם, כמו מסכת הpure שנועדה בעיקר לאזן את העור ומיועדת לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים בזכות השילוב האפקטיבי בין מרכיבים צמחיים, מרקם העור חלק יותר, הנקבוביות קטנות יותר והעור מקבל מראה מאוזן יותר.

למרוח שכבה או לשכוח במהרה? המסכה הזו תשמש אתכם כנראה יותר אחרי חג הפורים, כשתרצו להוריד את האיפור ולאזן את עור הפנים שספג כמויות של איפור. תהיו טובים לעור הפנים שלכם, הוא ישמש אתכם לאורך שנים.

כמה זה עולה? 175 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully