וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשביבי החליט להפוך את רותם סלע לאויבת המדינה

15.3.2019 / 0:01

בזמן שטום אביב לא שתק ונכנס באלי ישי, ביבי החליט שמשעמם לו בחיים ושם למטרה להפוך את רותם סלע לאויבת המדינה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם אירוע מרגש, אחרי הכל ג'ניפר לופז מאורסת בפעם החמישית, מתוכם רק שלוש הצעות הבשילו לכדי נישואים של ממש. אז זהו, שהפעם, כך טוענים החברים - זה נראה כמו הדבר האמיתי. אז תגידו מזל טוב לג'יי לו שקיבלה הצעת נישואים משחקן הבייסבול לשעבר, אלכס רודריגז.

הצעת הנישואים של ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים! ג'ניפר ואלכס/צילום מסך, אינסטגרם

נמשיך לאחד האירועים היותר נוצצים שמתרחשים בישראל כבר שבע שנים - שבוע האופנה שמשך אליו לא מעט פאשניסטיות, מפורסמים, מפורסמות וסתם וואנ בי, אבל נראה שמי שגנבה את ההצגה היא ללא ספק נטע ברזילי שעלתה על הבמה בבגד ים צהוב זרחני בתצוגה של מותג בגדי הים בננהוט של נטע אלחמיסטר ונועה בני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נטע אלחמיסטר, נטע ברזילי בתצוגה של "בננהוט". אור גפן,
הורסות! נועה, נטע ונטע/אור גפן

ואם באירועים סוערים עסקינן אז במקום השלישי נמצא סכסוך חדש ומעניין בין הבסטיז - אסף גורן ובן זיני. כולם זוכרים את האהבה הגדולה בין השניים שהבשילה לכדי הבטחה שיקליטו ביחד דואט ואף כתבו בתים חדשים שיתאימו למידותיו של גורן. אממה, בית לחוד ומציאות לחוד, כך שלאחר שיצאו מהבית המפורסם, הודיע אסף לחברו זיני כי הוא לא יקליט איתו את הדואט. אאוצ'. "אני מאוד מאוכזב מההחלטה שלו", אמר זיני לוואלה! סלבס.

אסף גורן בגמר האח הגדול. עידו שחם
כבר לא. בן ואסף/עידו שחם

הגענו כבר למקום השני, עדיין בגזרת הסכסוכים כי השף טום אביב לא ממש אהב את מה שהיה לשר לשעבר, אלי ישי להגיד. השניים הגיעו לאירוע התרמה של עמותת אהבה, אלא שאז ישי החל לספר שהוא ומפלגתו אוהבים ומקבלים את כולם, מה שהדליק את הפתיל במוחו של השף שהחל לצעוק לעברו של ישי כי הוא גזען והומופוב כי הוא ומפלגתו לא מקבלים את הקהילה הלהט"בית.

טום אביב. אור גפן, מערכת וואלה!
קרב סכינים. אלי וטום/מערכת וואלה!, אור גפן

ובמקום הראשון, איך לא, הסכסוך שהסעיר את כל מהדורות החדשות ואפילו את המערכת הפוליטית. הכל החל כשרותם סלע צפתה בראיון של מירי רגב אצל רינה מצליח וכתבה פוסט בסטורי בו תהתה למה רגב מתייחסת לערבים כאילו ולא היו אזרחי המדינה. התגובה לא איחרה לבוא אלא שהפעם היא הגיעה מכיוון מפתיע - ראש הממשלה ביבי נתניהו. כן, אותו אחד שאמור לדאוג ענייני בטחון, חינוך, רווחה ולהביא שלום, החליט לקחת פסק זמן ולהקדיש לגברת סלע פוסט פלוס הקדשה בישיבת הממשלה.

רותם סלע. מערכת וואלה! NEWS
אויבת או אזרחית מודאגת? ביבי ורותם/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully