וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, בגדי ים ונשיקות: מה היה הרגע המסעיר ביותר בשבוע האופנה?

וואלה! סלבס

15.3.2019 / 0:35

נטע ברזילי חשפה את עצמה על המסלול, מריה דומרק לא הפסיקה להתנשק והשף טום אביב? השוויץ בריבועים בבטן - והכל למען הפאשן. אחרי שבוע אופנה ישראלית מסעיר במיוחד, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מה היה הרגע השיקי שהכי ריגש אתכם

נטע אלחמיסטר ונטע ברזילי בתצוגת שבוע האופנה 2019 של "בננהוט" (באדיבות ערוץ האופנה הישראלי)

בין שלל הכוכבים שצעדו על השטיח האדום במסגרת שבוע האופנה של תל אביב לשנת 2019, הנציגים המכובדים שבחנו את הדוגמניות והדוגמנים צועדים על המסלול וכל התיעוד הסקסי מאחורי הקלעים, אולי היה קצת קשה לזכור שבסופו של דבר, שלל האירועים בעיר הגדולה התרכזו בבגדים חדשים כחול-לבן. אז מה, וואלה! סלבס שמחה להתעסק במה שהכי כיף, בריגושים לפני ומאחורי הקלעים של האיוונט הזוהר.

בין נטלי דדון שלא הפסיקה לחלק נשיקות, המסר הפוליטי של בל אגם האמיצה, לחליפת החברבורות המנומרת של חנוך דאום, שבוע האופנה השנתי רשם כמה נקודות ציון מסעירות במיוחד. לא בכל יום רואים את טום אביב מדגמן בלי חולצה על הטורסו, את נטע ברזילי משוויצה בפיגורה הגדולה שלה בבגד ים מול הפלאשים או את מריה דומרק מתחרמנת עם אהובה מתקופת הריאליטי מאחורי הקלעים, נכון?

לכן, וואלה! סלבס מציגה בפניכם כמה רגעים נבחרים של אופנה, זוהרת וקצת צהבהבה, שאתם יכולים לבחור כרגע השיא שלכם מהשבוע הכי שיקי בשנה. יאללה, בחרו, מה האחד שהכי עשה לכם את זה, פאשניסטות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully