וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתול שחור עבר בין בן זיני לאסף גורן? "התאכזבתי ממנו"

14.3.2019 / 0:01

אחרי שהיו חברים טובים בבית "האח הגדול" וסיכמו שיקליטו ביחד דואט שיכבוש את מצעדי הפזמונים - גורן החליט לפרוש ברגע האחרון כך ששי חי נקרא לדגל. "אסף החליט שזה לא מספיק מקצועי בשבילו", סיפרו מקורבים לגורן. וואלה! סלבס לא בהתאם

אסף גורן בגמר האח הגדול. עידו שחם
כבר לא בסטיז. אסף גורן ובן זיני/עידו שחם

זה נראה כמו תחילה של ידידות מופלאה: מצד אחד בן זיני - הילד המתוק והבלונדיני שאוהב לעשות שטויות. מצד שני אסף גורן - החתיך התורן שבא להפיץ רק אור ואהבה. ביחד זה היה נראה כמו השילוב המנצח, באדיבות "האח הגדול", כך שזה היה רק עניין של זמן עד שהשניים יצאו בשיתוף פעולה שירטיט אלפי לבבות של נערות מתבגרות.

אסף גורן. אביב חופי, אבי ולדמן,
עלה לו? אסף/אביב חופי, אבי ולדמן

וכך היה. כבר במהלך השהות שלהם בבית המפורסם, השניים החליטו שהם יקליטו דואט ביחד, כזה שכל ילדה בת 12 תדע לזמזם בעל פה. "זיני כתב והם אפילו הוסיפו בתים לשיר שיתאימו לאסף", סיפר גורם המעורב בפרטים. אבל איך אומרים - דברים שרואים מכאן לא רואים משם, כך שברגע שגורן יצא אחרון מהבית והבין שהוא כוכב מחוץ לקירות הבית בנווה אילן, הוא הודיע ל"חבר הטוב" שעם כל הרצון הטוב, השיר הזה לא בשבילו, שלא לומר קטן עליו. דבר שיצר אי נעימות בין ה-BFF.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בן זיני בתצוגה של "בננהוט". אור גפן,
מאוכזב. בן/אור גפן

"גורמים מקצועיים מטעמו של אסף החליטו שלהוציא שיר עם בן וטיילור מלכוב זה 'לא מספיק מקצועי' בשבילו", סיפרו יודעי גבר המקורבים לזיני, "וטענו שאחרי הזכייה הוא והצוות שמנהל אותו מתמקד בקריירה שלו בחו"ל". הדברים כאמור, לא התקבלו יפה במחנה זיני ומלכוב שהתבאסו מההחלטה של הזוכה, "לא עושים דברים כאלה", סיפר מקורב, "נראה שהשתן עלה לאסף לראש אחרי הזכייה וזה די מאכזב כי הוא הצטייר כבחור מאוד נחמד ולבבי". אבל אל דאגה, כי בן וטיילור לא ויתרו והחליטו להמשיך הלאה, כך שהם פנו לשי חי על מנת שיחליף את גורן בשירה. ברור שהוא הסכים.

בן זיני מסר בתגובה: "אני מאוד אוהב את אסף, גיליתי בתוך הבית בן אדם מדהים ומוכשר. כשכתבתי את השיר בתוך הבית הוא התלהב ורצה לקחת חלק, אז כתבנו בתים בשבילו, הכל נוצר באהבה ומתוך רצון לעשות משהו ביחד. התאכזבתי מההחלטה שלו אחרי שיצאנו מהבית אבל מאחל לו המון בהצלחה. אבל הכל לטובה! ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם שי חי".

שי חי, האח הגדול VIP. ניר פקין
נקרא לדגל. שי חי/ניר פקין

עופר מנחם, יח"צן המוזיקה של גורן, מסר בתגובה: "אסף נמצא במגעים עם חברות תקליטים בחו"ל והתבקשנו לחכות עם כל הסקיצות וההקלטות, מאחר והוא עובד על פרויקט חדש ובקרוב נצא עם הפתעות חדשות. אסף מאחל לבן זיני המון בהצלחה אוהב ומעריך אותו כחבר ומקצועית".


וואלה! סלבס עובדת בימים אלו על זוגיות חדשה, עם הבעל של האמא החורגת שלה, אז היא לא יכולה לשמור על קשר איתה.

בן זיני, טיילור מלכוב בתצוגה של "בננהוט". אור גפן,
מצאו מישהו אחר. בן וטיילור/אור גפן
אסף גורן. ניר פקין
קריירה בינלאומית? אסף/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully