וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! מה קים קרדשיאן עשתה למען אסיר משוחרר

12.3.2019 / 13:00

כוכבת הטראש ממשיכה לייצר כותרות והפעם היא מתייצבת לצידו של אסיר משוחרר שלא מצליח להסתגל לחיים שבחוץ, כך שהיא מחליטה לעזור לו ושולפת כמה מאות אלפי דולרים. וואלה! סלבס הנדבנית הידועה

קים קרדשיאן. GettyImages
בעל הבית השתגע. קים/GettyImages

לידיעת הגולשת בר רפאלי: נראה שכל הכסף ששילמת לקים קרדשיאן על מנת שתככב בקמפיין החדש של חברת האופטיקה שלה, יילך למען מטרה טובה כך שגם את יכולה להרגיש טוב עם עצמך כי קים קי החליטה לפתוח את הארנק ולעזור לאסיר משוחרר שמתקשה להסתגל לחיים שמחוץ לכותלי בית הסוהר.

קים קרדשיאן מיאמי. ספלאש
עושה גם הובלות?/ספלאש

אתרים מעבר לים מדווחים כי גברת ווסט, שבעבר כבר נלחמה למען שחרור של אסירה שהואשמה בעבירות סמים ואף נפגשה עם הנשיא דונלד טראמפ שיסייע לשחרר אותה, נעמדת כעת לצידו של אסיר משוחרר בשם מתיו צ'ארלס, שיצא מהכלא לאחר שריצה עונש של 20 שנה. אז איפה הבעיה? לקרדשיאן נודע כי אותו בחור מתקשה למצוא דירה לגור בה בעקבות העבר שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קים קרדשיאן קניה ווסט ורסצ'ה. splash
באה לעזרת אסיר/splash

אז מה היא עשתה? לא, היא לא פנתה לבעלי הדירה וביקשה ממנו שיחוס על הבחור וגם לא השכירה לו את אחת מדירות הפאר שלה - היא פשוט שלפה פנקס צ'קים ושכרה למתיו דירה, שימו לב, למשך חמש השנים הבאות! כן, אותו בחור שרק השתחרר מהכלא לא צריך לדאוג לשכר דירה עד שנת 2024.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת מישהו שיביא לה קרטונים מאיקאה שיהיה לה איפה לישון.

קים קרדשיאן מוגלר. splash
כמה זה עולה?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully