וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום מיכאלשווילי מתכנן לעבור לגור באוקראינה?

12.3.2019 / 0:12

הצלע השלישית של "מה קשור" החליט לרכוש דירת פאר בבניין חדש, שימו לב - באודסה! אז מה גרם לו לרכוש אותה ואף להפוך לפרזנטור של הפרויקט, והאם הוא עובר לאוקראינה? וואלה! סלבס נדל"ן

שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
עוברים דירה? שלום/ניר פקין

לא פעם אתם שומעים על מפורסמים שמחליטים לעזוב את העיר הגדולה, תל אביב - יש כאלו שפשוט נמאס להם ורוצים שקט, אחרים רוצים לגדל את הילדים שלהם במקום יותר רגוע ויש את אלו שבכלל עושים רילוקיישן לארצות הברית על מנת לנסות את מזלם בתעשיית הבידור העולמית. אבל מה גרם לשלום מיכאלשווילי לרכוש דירה באוקראינה?

שלום מיכאלשווילי, ענבל שלוי. אור גפן,
גם את עוזבת? שלום וענבל/אור גפן

לוואלה! סלבס נודע כי הצלע השלישית של "מה קשור" חתם לאחרונה על חוזה במסגרתו הוא רכש דירה בפרויקט "אודסה 2020" של חברת "גרין פארק" בה עובד גם יוסי צבר המוכר לכם כבעלה של ליהיא גרינר. אם אתם חייבים לדעת מדובר בדירה בבניין פאר שנבנה בימים אלו על חוף ימה של אודסה עם בריכה תלויה בקומה ה-24, מרכז בריאות וספא ואפילו בריכות טיפוליות מים המלח.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. רפי דלויה
כמה עלה לכם?/רפי דלויה

אם לא די בכך, מיכאלשווילי כל כך האמין בפרויקט שהוא אף הפך להיות הפרנזטור של חברת הנדל"ן וינסה לשכנע אתכם שההשקעה אכן משתלמת. אגב, למקרה שתהיתם או נלחצתם - אתם יכולים להירגע כי גורמים יודעים דבר סיפרו לוואלה! סלבס כי מדובר רק בהשקעה ולא במעבר של המיכאשווילי ומשפחתו.
וואלה! סלבס רצתה לרכוש דירה בגאורגיה אבל יש לה צו איסור כניסה אחרי שחטפה הרעלת חצ'פורי

פרויקט אודסה. יחצ,
כאן יגורו בכיף?/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully