וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא, אלכסה או ג'וזי: מי לדעתכם ינצח ב"הישרדות VIP"?

וואלה! סלבס

8.3.2019 / 2:00

רגע לפני שתחשפו לכמה מהאנשים המוכרים בישראל, כשהם נאבקים, צוחקים, מתחרים וחיים בשבטים על אי בודד - וואלה! סלבס רוצה שתנחשו: מי אתם חושבים שיהיה השורד האח"מ האחרון? בחרו

מוכנים לעוד עונה של התכנית על האי הבודד? לפני חודשים ספורים, נסעו המון אנשים מוכרים (מי יותר ומי פחות), להתחרות בשבטים על אי בודד - כולל המשימות הפיזיות, אתגר אכילת האתם-לא-רוצים-לדעת, מחיה בתנאי שטח, תככים ומזימות, פסלוני חסינות ומה לא, על מנת לזכות בתואר הנכסף של "השורד האחרון".

רכלו על השורדים החדשים גם באינסטגרם

הישרדות. משה נחומוביץ',
כוכבי "הישרדות" החדשים/משה נחומוביץ'

בסוף השבוע הנוכחי, "הישרדות VIP" מגיעה למסך לעוד של הרבה חול (ובלי הרבה לאכול), כך שוואלה! סלבס חושבת שזה בדיוק הזמן לנסות להמר ולנחש, מי יהיה זה שיזכה בפרס הגדול בסיום התחרות הפיזית והמנטלית המאתגרת: ליהיא גרינר, אלכסה דול או למרבה השעשוע, דווקא אסף אשתר?

לא פחות מ-18 אנשים, משחקנים, דרך יוצאי ריאליטי אחרים, דוגמנים ואנשי ציבור אחרים, יצאו להרפתקה - אבל מי מהם יזכה? עינת ארליך או דרור רפאלי, הזוכה לשעבר נעמה קסרי או שמא ג'ובאני רוסו החסון? זה הצ'אנס שלכם לנסות ולהראות שאתם מכירים את המשחק ולנבא מי יהיה זה שישרוד את כל מועצות השבט והבריתות שבוודאי יתקיימו גם בעונת האח"מים הזאת. יאללה, נסו את עצמכם.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully