וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לדניאל גרינברג כשמזכירים את רוסלנה רודינה?

1.3.2019 / 0:01

בזמן שיובל שרף ושלומי שבן קיבלו בן נוסף לאוויר העולם, אירינה שיק החליטה להוריד עוקב מהפרופיל של ליידי גאגא ואישרה שהיא לא מרוצה מהקשר שלה עם בראדלי קופר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

ת הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לאחד הזוגות היותר יפים ומוכשרים בתעשיית הבידור - שלומי שבן ויובל שרף - שהביאו בסוף השבוע האחרון לאוויר העולם את בנם השני, אח לבנם הבכור, נור. עכשיו רק נשאר להתווכח ממי הוא יירש את היופי וממי את הכישרון

שלומי שבן, יובל שרף. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
שיהיה במזל! יובל ושלומי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

נמשיך למקום הרביעי - שם נמצא עוד זוג שאמנם רק בתחילת הקשר, אבל אין ספק שאם הם יתחתנו ויביאו ילדים הם יהיו לא פחות ממושלמים, ככה זה שלו קוראים ברק שמיר ולה קוראים יעל שלביה, ושניהם בערך בין הדוגמנים העסוקים בארץ, אבל נראה שהם עדיין מצאו להם זמן לבלות ביחד ולאשר את הזוגיות שעליה קראתם לראשונה, איך לא, בוואלה! סלבס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יעל שלביה, ברק שמיר. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
יוצאים מהארון. ברק ויעל/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

הגענו כבר למקום השלישי, במעבר חד להוליווד - שם הביצה גועשת ורועשת בעקבות המשולש החדש: ליידי גאגא, בראדלי קופר ואירינה שייק. זאת לאחר שהאתרים החלו ללחשש כי שייק לא ממש אהבה את הקשר שנוצר בין קופר לגאגא ואף רמזו על רומן ביניהם. הדברים קיבלו סוג של אישור כשהדוגמנית הורידה עוקב מזוכת הגראמי.

בראדלי קופר, ליידי גאגא בטקס האוסקר 2019. GettyImages
משולש ברמודה. אירינה, ליידי ובראדלי/GettyImages

אל המקום השני והמכובד, עדיין מעבר לים אבל עם ניחוח ישראלי, כי ממש בעוד מספר שבועות תנחת בישראל לא אחרת מאשר מלכת הטראש, קים קרדשיאן, שתגיע לכאן אמנם לצילומי קמפיין חדש אבל תעניק לכם את הזכות לפגוש אותה במפגש מעריצים שמתוכנן.

קים קרדשיאן. GettyImages
מי רוצה להיפגש איתה? קים/GettyImages

ובמקום הראשון, איך לא, הריאיון שגרם לכולם להרים גבה זאת לאחר שדניאל גרינברג, הנוכחית של אייל גולן לא ממש אהבה שוואלה! סלבס שאלה אותה איך זה להיכנס לנעליים של רוסלנה רודינה, אז היא פשוט קמה והלכה. פייר? צודקת.

דניאל גרינברג. מערכת וואלה! NEWS
למי יש נעליים יותר גדולות? דניאל ורוסלנה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully