וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי רביבו: "אף אחד לא VIP, הם סתם חשים"

אמנון גולדמן

28.2.2019 / 13:01

המועמדת הכי שנויה במחלוקת יצאה מהבית ממש ברגע האחרון ופספסה את הגמר הגדול, אולי זה מה שגרם לה להגיד את מה שהיא באמת חושבת על הדיירים שנשארו מאחור. וואלה! סלבס דיוה או זיוה

אבי כהן

היא הייתה קרובה מרחק יריקה מהגמר הגדול אבל ארבעה ימים לפני שאתם קובעים מי יהיה המנצח של עונת ה-VIP, החלטתם שאורלי רביבו, המוכרת לכם גם כא' מבית הנשיא, הולכת הביתה ולא תהיה בחמישיית הגמר, כך שאתמול (ד') - היא כבר ירדה במדרגות המפורסמות הישר אל המשפחה שלה שחיכתה לה בקהל.

בואו לרכל על האח הגדול באינסטגרם של וואלה! סלבס

אורלי רביבו, האח הגדול VIP. ניר פקין
רצתה לספר את האמת. אורלי/ניר פקין

רגע לפני שהיא ממשיכה בחייה, קוטפת קמפיין ומדלגת בין השקות, וואלה! סלבס תפסה אותה לשיחה קצרה לשמוע את סיכום החוויה שלה ולמה בעצם היא נכנסה, "אני חושבת שבמשך שנים רבות שמעו הרבה מאוד שקרים, הרבה מאוד הכפשות, חלקי משפטים, חלקי קטעים - חיברו אותי עם מתלוננות אחרות, מתלוננות אחרות חיברו עם הסיפור שלי, לא היה קשר בין המציאות לאמת, לא היה קשר הרבה דברים שקרו שם והיה חשוב לי פעם אחת ולתמיד לעמוד ולספר את זה ממקום בוגר ממקום אחראי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אורלי רביבו. אבי כהן
אני לא וי אי פי/אבי כהן

ואל תדאגו, היא לא מפחדת להגיד כבר את מה שהיא באמת חושבת כמו למשל העובדה שאף אחד מדיירי הבית הוא לא וי אי פי, " הם חיים בסרט! שיראו מה זה כוכבי הוליווד הם יבינו מה זה וי אי פי, בוא הם לא וי אי פי, הם אנשים פשוטים שחלקם חשים אבל סבבה".

וואלה! סלבס מרגישה סלב סוג ז'.

האח הגדול VIP, אורלי רביבו. דניאל אלסטר,
אף אחד בבית לא וי אי פי/דניאל אלסטר
אורלי רביבו. אבי כהן
מי ניצח?/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully