וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כהן תגרום לכולכם לבכות ממש בקרוב

28.2.2019 / 7:02

הכוכבת שרגילה להצחיק אתכם בשלל דמויות תעשה בקרוב מהפך, כך שכדאי לכם מאוד להכין את הממחטות כי אתם הולכים להזיל לא מעט דמעות בעקבות הג'וב החדש שלה. וואלה! סלבס מרגשת

שני כהן. אביב חופי,
לא רק מצחיקה. שני/אביב חופי

את שני כהן אין במדינת ישראל מי שלא מכיר - בין אם זה כקשת ליבליך ושרית חדד ב"ארץ נהדרת" או כמזכירה של שוקה משלל הפרסומות המצחיקות של חברת הביטוח, אבל נראה שבקרוב היא לא רק תגרום לכם לצחוק כי אם גם להתרגש ואפילו להזיל כמה דמעות בעקבות ג'וב חדש שעומד על הפרק.

שני כהן. שלומי צ'יקונה,
תגרום לכם לבכות/שלומי צ'יקונה

לוואלה! סלבס נודע כי האישה בעלת אלף הפרצופים נמצאת במגעים אחרונים לקראת חתימה על חוזה לסרט חדש בכיכובה, כך שאם הכלי ילך כשורה, תוכלו לראות אותה בקרוב על המסך הגדול באחד התפקידים המשמעותיים בחייה כשתגלם אישה החולה בטרשת נפוצה בסרט "גרגירי חול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שני כהן. ניר פקין
מולטי טאלנט/ניר פקין

הסרט המרגש, מגולל את סיפור חייו של דוד בן ה-14.5 שמתוגרר עם משפחתו בדימונה ונאלץ לטפל באמו החולה בטרשת נפוצה, לדאוג לתחזוקת הבית, לטפל באביו שחוזר כל יום הביתה מהעבודה ולטפל באחיו הקטן. כשהוא נתקל בפורום כתיבה של ילדים באינטרנט, הוא מתחזה לילד אחר, מכנה את עצמו נדב מכפר סבא ודרך שמו הבדוי הוא מפרסם את סיפוריו הקצרים. בסיפורים אלו מתאר דוד את ההיסטוריה של הוריו כפי שהוא מבין אותה או מדמיין אותה.

וואלה! סלבס אוהבת את שני בכל מצב צבירה. נקודה.

שני כהן. אביב חופי
בהצלחה/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • שני כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully